کد خبر : 56485
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 دی 1394 - 13:28
-

اقدام عجیب آذرخش روحیه تیم ما را کشت/ هفته آخر وداع باشکوهی را رقم خواهیم زد/ فردوسی را سقوط کرده نمی‌دانیم/ خوشحالیم که فرش‌آرا بدون سختی ماندنی شد

اقدام عجیب آذرخش روحیه تیم ما را کشت/ هفته آخر وداع باشکوهی را رقم خواهیم زد/ فردوسی را سقوط کرده نمی‌دانیم/ خوشحالیم که فرش‌آرا بدون سختی ماندنی شد

مصطفی نعمتی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران اظهار داشت: نفس اینکه هفته‌های آخر را به صورت همزمان برگزار می‌کنند این است که هر تیمی فقط کار خودش را بکند و تاثیری از بازی‌های دیگر نگیرد اما با اقدام تاثیرگذار آذرخش و ابهام در مورد تکرار بازی در صورت نتیجه‌گیری ما، بی‌عدالتی بزرگی شکل

مصطفی نعمتی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران اظهار داشت: نفس اینکه هفته‌های آخر را به صورت همزمان برگزار می‌کنند این است که هر تیمی فقط کار خودش را بکند و تاثیری از بازی‌های دیگر نگیرد اما با اقدام تاثیرگذار آذرخش و ابهام در مورد تکرار بازی در صورت نتیجه‌گیری ما، بی‌عدالتی بزرگی شکل گرفت.

وی با بیان اینکه همان قدر که از اتفاقات پیش آمده برای فردوسی ناراحت است برای بقاء فرش‌آرا خوشحال است، ادامه داد: ما که فردوسی را سقوط کرده نمی‌دانیم چون اعتقاد داریم عدالتی در فوتسال ما وجود دارد که اجازه نمی‌دهد تیم ما متضرر شود. بازی‌های هفته‌های آخر مثل زنجیر به هم مربوط بود لذا من از کارشناسان اهل فن می‌خواهم بگویند که اقدام تعجب برانگیز آذرخش در یک روز قبل از بازی ما با میثاق چقدر می‌توانست در کار ما تاثیرگذار شود؟!

سرمربی فردوسی متذکر شد: اهل بهانه نیستم. ما در لیگ مردانه بازی کردیم و حتی آخرین بازی نیم فصل نیز با ۶بازیکن مقابل تاسیسات رفتیم تا اصول خراب نشود و حتی اگر با آن لشکر مصدوم و محروم به اصفهان نرفتیم هم به خاطر نداشتن تعداد مکفی بازیکن برای شروع بازی بود که در آن هفته از لیگ هرگز تاثیرگذار نبود اما اکنون از چیزی زخم خورده‌ایم که توقعش را نداشتیم. گفته بودم می‌خواهیم ایستاده بمیریم اما ناجوانمردی شد.

نعمتی با بیان اینکه هر سه تیم مدعی قهرمانی هیچ نگرانی از فردوسی نداشته باشند، تصریح کرد: همه می‌دانند که هیچگاه اصول را زیر پا نگذاشته و نمی‌گذارم و دیدند که یک گلر مشهدی عملا تیم ما را در بازی با یاسین قم که حقمان پیروزی بود با درخشش به سقوط نزدیک کرد بنابراین در بازی آخر هم مثل همیشه با تمام توان خود به میدان خواهیم رفت.

وی با تاکید بر اینکه برای فردوسی تفاوتی میان اینکه چه تیمی قهرمان شود وجود ندارد، خاطرنشان کرد: فقط به این فکر می‌کنم که وداع باشکوهی با هواداران مشهدی در لیگی که برای ما کم نگذاشتند داشته باشیم و بس. از هواداران‌مان عذرخواهی می‌کنیم و می‌خواهیم با کسب یک پیروزی دلچسب برابر تاسیسات از دل آنها دربیاوریم.

سرمربی فردوسی در خاتمه با تمجید از عملکرد بازیکنانش در بازی با میثاق نیز خاطرنشان کرد: آنها توان خود را گذاشتند هر چند که من نتوانستم به لحاظ روحی استرس را از آن‌ها خارج کنم والا ماراتن سریالی گل زدن و گل خوردن اتفاق نمی‌افتاد. میثاق باانگیزه برابر ما ظاهر شد همان‌طور که یاسین برابر مس جوانمردانه بازی کرد و همانطور که ما انشاالله برابر تاسیسات با قدرت بازی خواهیم کرد تا جدا از بی‌عدالتی که در اقدام تاثیرگذار آذرخش در لیگی که نتایج هفته‌های آخرش به هم مرتبط بود و علیه ما شکل گرفت، مابقی لیگ سالم به پایان برسد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 9 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۹
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

طرفدار گیتی چهارشنبه , ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۹

آقای نعمتی جان امام رضا مردانه بجنگید.درست است با بی عدالتی لیگ را از دست دادید ولی با اجرای عدالت وجوانمردی شرافت را از دست ندهید.

چوکو شاه حسینی چهارشنبه , ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۴

آقای نعمتی عزیز شما باید روزی که گفتید ما اصفهان نمیریم و با گیتی بازی نمیکنیم چون با اختلاف میبازیم و روحیه بازیکنام خراب میشه فکر چنین روزی رو هم میکردی… دقیقا حرف خود جنابعالی بود….
کار باشگاه آزرخش هم حرفه ای نبود و مورد تایید ما نیست ….اما اینا پول ندارن و مشکل مالی داشتند که نرفتن مشهد… بازیکناش از اول فصل دریافتی نداشتن کدوم تیم لیگ با این شرایط میتونه سرپا بمونه. .. همین که تا اینجا هم ادامه دادن بخاطر اینکه بازیکناش بومی هستن و بخاطر مردم بندرعباس بازی کردن… خلاصه اینکه مسعولین بی عرضه استان هرمزگان باید خجالت بکشند ….
انشالا فصل بعد دوباره تیم شهر آقا امام رضا بیاد لیگ برتر….

نام ... چهارشنبه , ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۴

درود ب شرافتت نعمتی حلال باشه شیر مادرت ایشالا یکشنبه تو تاریخ فوتسال میمونه مثل کار منصوری سه سال پیش ک به همه درس أخلاق داد و جلو قم مردونه جنگید

ناشناس چهارشنبه , ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۱

کارآذرخش اشتباه بوده…..آقای نعمتی شماهم بایدبه فکرامتیازهای ازدست رفته هم بودید چراخودشمابازی باتاسیسات نرفتیدتهران…..الان تیم تبیری تبریزهم نمی خواد هفته آخربیادبندرعباس…… تیم کاشی نیلوکه یکی درمیون ادامه میداد آخرش هم خودش انصراف داد……….کمیته فوتسال فقط زورش به آذرخش می رسه…چزاتیم یاران جوان بندرعباس روازلیگ یک کنارگذاشتید…….کجارفت اون اشتباهات داوری باهمون اشتباهات داوری توبازی میثاق آذرخش باعث شدمیثاق بمونه تولیگ برتر…..بازی مقاومت آذرخش داوری افتضاح باعث شدمقاومت تاحدودی ازبابت موندن تولیگ خیالش راحت بشه. ……….کجاهستن مسولان فوتسال کجاید. اگه اینطوره آذرخش یکی ازکاندیدهای های قهرمانی بودفقط ۱۰امتیازازداوری ضربه خوردیم مگه چقدرداوراشتباه می کنه بازی بامیثاق فقط۱۵تااشتباه دارری به ضررآذرخش……چرابازی باآذرخش تاسیسات حواشی ایجادکردید که سه امتیازازآذرخش کسرمیشه یعنی چی وگرنه اگه این حرف هانبودراحت توبندرتاسیسات رومی بردیم

نام ... چهارشنبه , ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۳

به امید پیروزی این بازی رو همه ایران نگاه می کنن انشالله مردنه بجنگید از مسولان استان خراسان وباشگاه گیتی ومس خواهشمندیم پیگیر پخش زنده وحتی ناظر ویزه از سوی فدراسیون وهردو باشگاه حضور داشته باشند تا خای ناکرده حقی ضایع نشود

نام ... چهارشنبه , ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۷

اگر تیمتون افتاد آه بازیکنای سال قبله که پولشون و خوردی ندادی

عشق.گیتی پنجشنبه , ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۰:۱۱

آقای نعمتی شما و تیم فردوسی همیشه بازی خودتون رو میکنید ولی بلاخره کثیف کاری تو فوتسال زیاده تورو جان امام رضا به بازیکنان تیمتون گوش زد کنید اسیر مافیای فوتسال نشد اسیر وعده و وعیدهای بعضی ها بلاخره جوان هستند و خدایی نکرده گول میخورند به هر حال شما خیلی باید مراقب باشید که مدیون کسی نشوید مابقی اتفاقات هم دست خدا انشاالله قهرمانی به گیتی برسه ودل خانواده ۶۰ هزار نفری گروه صنایع گیتی پسند و مردم اصفهان شاد بشه.

erfan پنجشنبه , ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱:۰۶

این همون آقای نعمتی ای که پارسال موقعی که گفت به خاطر مشکل مالی قصد نداریم تیم بدیم شما بهش میگفتین مافیا یی مثل وحید شمسایی حالا چی شده که فوتسال پاک ارائه میده؟؟ .چقدر مردم ما دهن بینن تا هر جبهه ای علیه کسی راه بیفته ضدش میشن موافق باشه موافق میشن

امید پنجشنبه , ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۶

عشقه گیتی یه جوری حرف میزنی انگارازالان خبرداری برنده بازی اخرتیمتی بهترتمرکزت روتیم شهرت باشه وببین بازی ومیتونه ببره اصلا.مثل اینک بدباورت شده……..