کد خبر : 56478
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 دی 1394 - 13:14
-

به مردم بگویم مرا تشویق نکنند؟/نه سیاه بازم نه دنبال تیم ملی/ از او می‌خواهم که برای بهبود پای من دعا کند!/ قهرمانی ندیده نیستیم

به مردم بگویم مرا تشویق نکنند؟/نه سیاه بازم نه دنبال تیم ملی/ از او می‌خواهم که برای بهبود پای من دعا کند!/ قهرمانی ندیده نیستیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی در خصوص‌ اینکه قهرمان لیگ برتر در هفته پایانی مشخص خواهد شد، اظهار داشت: این موضوع نشان می‌دهد که ما لیگ پویایی داشته‌ایم و بی‌مورد نیست که تیم ملی کشورمان جزو ۵-۶ تیم برتر جهان است. وقتی لیگ پویایی داشته باشیم تیم ملی هم بازیکنان خوبی خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی در خصوص‌ اینکه قهرمان لیگ برتر در هفته پایانی مشخص خواهد شد، اظهار داشت: این موضوع نشان می‌دهد که ما لیگ پویایی داشته‌ایم و بی‌مورد نیست که تیم ملی کشورمان جزو ۵-۶ تیم برتر جهان است. وقتی لیگ پویایی داشته باشیم تیم ملی هم بازیکنان خوبی خواهد داشت. اینکه چند سالی است قهرمانی به هفته پایانی کشیده می‌شود، نکته بسیار خوبی است.

وی در مورد اینکه شانس تیمش برای قهرمانی بیشتر است چرا که بازی راحت‌تری دارد، تاکید کرد: به نظرم شانس هر ۳ تیم ۳۳.۳ درصد است و همه از شانس برابری برخوردار هستند. هیچ بازی راحتی نیست چرا که اگر اینگونه بود ما در بندرعباس می‌توانستیم تیم را شکست دهیم. قبل از آن بازی شانس خودمان را بیشتر می‌دانستم اما پس از آن دیگر کار دست ما نبود.

سرمربی‌بازیکن تیم فوتسال تاسیسات در مورد تشویقش در دیدار تیم‌های یاسین‌پیشرو مس سونگون یادآور شد: من سال ۸۱ پس از ایتالیا به قم آمدم و یک سال و نیم در آنجا بازی کردم. بدترین وبهترین شرایط را هم در این شهر تجربه کردم. وقتی ما مقابل تیم این شهر بازی داریم هواداران ما را تحت فشار قرار می‌دهند. حالا که در یک بازی دیگر مرا تشویق کرده‌اند من چه کاری باید انجام دهم؟! فقط می‌توانم بگویم که آنها مرا شرمنده کردند.

شمسایی تاکید کرد: اینکه من محبوبیت دارم و هواداران در شهرهای دیگر مرا تشویق می‌کنند تقصیر من است؟! نه اهل تملق و چاپلوسی هستم و نه اهل این هستم که بخواهم به کسی متصل باشم. تمام موفقیت‌هایی که به دست آوردم در ابتدا الطاف خداوند و پس از آن زحماتی بوده که هم مربیانم و هم خودم کشیده‌ام. اینکه هواداران من را تشویق می‌کنند مرا خوشحال می‌کنند چرا که متوجه می‌شوم که توانسته‌ام شاگرد خوبی برای کشورم باشم.

وی در مورد انتقادهای تند علی افضل که اعلام کرده او سیاه‌باز است، گفت: به هر حال هفته‌های پایانی و پراسترسی را سپری می‌کنیم. علی افضل هم ناراحت بوده که تیمش مساوی کرده است. من برای او احترام ویژه‌ای قائلم چرا که هم‌بازی او در تیم ملی و شاگرد او بودم. به قول خود افضل خداوند ناظر بر همه چیز است. اگر من سیاه‌باز بودم خدا در عمر ورزشی‌ام اینقدر به من لطف نمی‌کرد. به هر حال موفقیت‌هایم نشان می‌دهد که توانایی کوچکی هم دارم. چه قهرمان شویم و چه قهرمان نشویم خدا را شکر می‌کنم. ۲۰ هفته صدرنشین بودیم. از مجموعه کمیته فوتسال و کمیته انضباطی هم تشکر می‌کنم.

سرمربی‌بازیکن تیم فوتسال تاسیسات در مورد اینکه افضل گفته او به دنبال رسیدن به تیم ملی است یادآور شد: علی‌جان من افتخار می‌کنم که با تو در تیم ملی هم‌بازی بودم و اگر صحبتی هم بکنی ناراحت نمی‌شوم. سرمربی تیم ملی هم اکنون ناظم‌الشریعه است و علی صانعی هم در کنار او فعالیت می‌کند. سرمربیگری تیم ملی به من پیشنهاد شد اما باشگاه هم با دو شغله بودنم موافقت نکرد. من هم برای رسیدن به جایی هیچ تلاشی نمی‌کنم چرا که معتقدم باید برای آدم فرش قرمز پهن کنند. افضل از دوستان خوب من است و باز هم می‌گویم برایم قابل احترام است.

وی درباره مصدومیتش گفت: من روز گذشته نتوانستم بازی کنم و در هفته پایانی هم نمی‌توانم بازی کنم. از علی افضل هم می‌خواهم که برای بهبود پای من دعا کند چرا که قهرمانی همیشه وجود دارد. هم من طعم قهرمانی را چشیده‌ام و هم او طعم قهرمانی را چشیده است. این مسائل اهمیتی ندارد.
منبع:مهر و فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 9 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۹
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

مجید 007 چهارشنبه , ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۵

بابا سلطان همه شما را می شناسند امروز که به فوتسال نیامد بعضی ها جنبه شکست را ندارند و به همه چیز گیر میدهند چرا در بازه چرا دم خر درازه

نام ... چهارشنبه , ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۱

ده دوره قهرمانی ایران به چه قیمتی؟

يوسف پنجشنبه , ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵

به قیمت تلاش و پشتکار
زحمت بکشی درک میکنی عمو

نام ... چهارشنبه , ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۲

من بچه قمی به نیابت اکثر همشهریهای عزیزم بهتون میگم که ما از شمسایی متنفریم و من دیروز خودم ورزشگاه بودم تماشاگران از اول بازی ابوالقاسم عرجی بازیکن شهرشون رو تشویق کردن نه شمسایی
فقط یکبار شمسایی تشویق شد اونم بعد شلوغ کاری مربیتون برای اینکه لجش در بیاد
به خدا دیروز همه ما قمی ها مونده بودیم از یکطرف دوست نداشتیم شمسایی قهرمان بشه از یکطرف هم بحث حیثیتمون بود و من از حفظ حیثیتمون خوشحال و از احتمال بالای قهرمانی شمسایی ناراحت

طرفدار گیتی چهارشنبه , ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۳

هرچه بگندد نمکش میزند وای به روزی که بگندد نمک.
بلاخره یه مختار هم توفوتسال پیدا میشه.تا دست را روکنه

گیتی تبانی چهارشنبه , ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۲

همون جوری که دست گیتی تو تبانی رو شد
خخخخخخخ

نام ... چهارشنبه , ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۸

درسته، بالاخره دست عاملان تبانى و اونایى ک با بازیکنا ارتباط زدن رو میشه چى بشه اون روز……..

نیروگاه پنجشنبه , ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۰:۴۷

وحید شمسایی قمی ها داش اصغر حسن زاده و داش قاسم عروجی رو تشویق میکردن وگرنه تو عددی نیستی که کسی تو رو تشویق کنه تو فقط حق داش اصغر ما رو تو آسیا چند بار خوردی دیگه قمی ها با تو کاری ندارن!!

ناشناس شنبه , ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۹

بالاخره آقای شمسایی شما با اون طرزصحبت و ادبیاتی که تو برنامه نود به کار بردی دستت بیش از پیش واسه مردم رو شد.فقط خواهشن انقدر واسه مردم واسه همون کسایی که شما رو وحید شمسایی کردن از خدا و پیغمبر و استخاره و اینا نگو….اگه میخوای خداحافظی کنی خب خداحافظی کن اگه میخوای بازم بازی کنی کسی جلوی شما رو نگرفته.مردم همه چیزو خوب میفهمن