کد خبر : 56439
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 دی 1394 - 10:42
-

جابری:برای هفته آخر سه جام در نظر گرفته ایم/کمیته انضباطی هم آذرخش را تنبیه می کند

جابری:برای هفته آخر سه جام در نظر گرفته ایم/کمیته انضباطی هم آذرخش را تنبیه می کند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،آرش جابری درباره برگزاری مسابقات هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتسال اظهار کرد: خوشبختانه مسابقات این هفته مشکل خاصی نداشت و باید از سعه صدر تماشاگران، مربیان و بازیکنان تشکر کنیم. همچنین باید از کمیته انضباطی تشکر کرد که با گماردن ناظران خود در چند مسابقه، به آرام شدن

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،آرش جابری درباره برگزاری مسابقات هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتسال اظهار کرد: خوشبختانه مسابقات این هفته مشکل خاصی نداشت و باید از سعه صدر تماشاگران، مربیان و بازیکنان تشکر کنیم. همچنین باید از کمیته انضباطی تشکر کرد که با گماردن ناظران خود در چند مسابقه، به آرام شدن فضا کمک کرد.

وی افزود: با توجه به اینکه مشخص شدن قهرمان به هفته پایانی کشیده شد و سه تیم مدعی کسب عنوان قهرمانی هستند، روز یکشنبه سه جام به شهرهای مشهد، اصفهان و تبریز می‌فرستیم تا به تیم قهرمان بدهیم.

دبیر سازمان لیگ فوتسال درباره نتیجه دیدار نیمه تمام فرش آرا با آذرخش بندرعباس تاکید کرد: طبق بند یک ماده ۸۴ آیین نامه انضباطی، نتیجه این بازی سه بر صفر به سود فرش آرا است. البته به خاطر این اقدام تیم آذرخش، کمیته انضباطی احتمالا تنبیه مضاعفی را برای این تیم در نظر بگیرد.

دبیر سازمان لیگ فوتسال در پایان درباره شائباتی که پیرامون بازی علیرضا عسگری بازیکن تیم گیتی پسند و سه کارته بودن این بازیکن مقابل تیم دبیری وجود داشت، تصریح کرد: ما این موضوع را بررسی کردیم. عسگری مشکلی برای بازی با دبیری نداشت چرا که در دیدار برابر کاشی نیلو، فردوسی و منصوری کارت زرد گرفته بود و محرومیت سه کارته بودنش را چند هفته پیش پشت سر گذاشته بود.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

چوکو شاه حسینی چهارشنبه , ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۰

آقای جابری عزیز و … جهت اطلاع حضرتعالی تیم آزرخش بعلت مشکلات مالی نرفت مشهد… حالا چی شده که هزار تا بند و تبصره و قانون درمیآری شما که اینقدر قانونی و با جذبه بودین چطور وقتی همین تیم فردوسی مشهد بنا به گفته آقای نعمتی مربی شون بازی با گیتی نرفت اصفهان و گفت که ما با اختلاف میبازیم .. . و روحیه بازیکنام خراب میشه…. اون موقع شما کجا بودی خواب بودی …. اونا که مشکل مالی هم نداشتن…
انشالا مشکلات تیم آزرخش حل میشه و بازی با دبیری بازی میکنن ….