کد خبر : 56472
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 دی 1394 - 14:51
-

حیدرزاده: تیم ما دنبال کسب نتیجه در زمین است/ مقصر کمیته فوتسال است، افتخاری رسیدگی کند/ بی‌اخلاقی در فوتسال تبدیل به اپیدمی می‌شود

حیدرزاده: تیم ما دنبال کسب نتیجه در زمین است/ مقصر کمیته فوتسال است، افتخاری رسیدگی کند/ بی‌اخلاقی در فوتسال تبدیل به اپیدمی می‌شود

محمد حسین حیدرزاده سرپرست تیم مس سونگون در گفتگو با  پایگاه خبری فوتسال ایران، در مورد حواشی اتفاق افتاده گفت: هفته گذشته برابر منصوری قرچک داور بازی را از قم انتخاب کردند در حالی که هفته بعدش در قم برابر نماینده این شهر به میدان می رفتیم و داور در یک تصمیم عجولانه بلو یکی از

محمد حسین حیدرزاده سرپرست تیم مس سونگون در گفتگو با  پایگاه خبری فوتسال ایران، در مورد حواشی اتفاق افتاده گفت: هفته گذشته برابر منصوری قرچک داور بازی را از قم انتخاب کردند در حالی که هفته بعدش در قم برابر نماینده این شهر به میدان می رفتیم و داور در یک تصمیم عجولانه بلو یکی از بهترین بازیکن های ما را سه اخطاره کرد تا این هفته در اختیار نداشته باشیم. از طرفی برابر تیم یاسین پیشرو داوران ما را از شهر تهران انتخاب کردند در حالی که یک تیم تهرانی با ما در کورس قهرمانی است. واقعا دلایل چنین چینش‌هایی در داوری را نمی‌دانم و امیدوارم این اتفاقات از روی قصد و غرض نباشد.

وی افزود: تیم داوری شب قبل از بازی در هتل حاضر نشد و صبح روز بازی به قم آمدند و تا ساعت ۱۲ اتاق نداشتند و در لابی هتل منتظر تحویل گرفتن اتاق بودند.خستگی سفر و معطلی در لابی روی داور تاثیر می گذارد و نتیجه آن عدم تمرکز داور در بازی بود که یک پنالتی اشتباه به نفع تیم حریف اعلام کرد.داور پنالتی را در حالی اعلام کرد که اولا خطا نبود و بازیکنان قمی هم در حال برگشت به زمین خود برای دفاع کردن بودند که خودشان نیز از تصمیم داور شوکه شدند که همین پنالتی اشتباه باعث شد داور یکی از بازیکنان ما را نیز سه کارته کند.

حیدرزاده افزود: دیروز در سالن حیدریان یک فرد و تیم خاص را بیشتر از تیم خودشان مورد تشویق قرار دادند به طوری که فکر کردیم به جای قم در سالن هندبال تهران بازی می‌کنیم. تیم قم نیز دیروز یک فوتسال جوانمردانه و خوبی را به نمایش گذاشت که اگر از ابتدای لیگ این چنین بازی می‌کردند اکنون با اختلاف در صدر جدول بودند.

سرپرست تیم مس گفت: متاسفانه در این دو هفته اخیر باب شده است که برخی تیم‌ها اصول جوانمردی و فوتسال پاک را زیر پا می‌گذارند. بعضی تیم‌ها چندین بازیکن اصلی خود را برای جلوگیری از مصدومیت و محرومیت برای هفته آخر به زمین حریف نمی‌برند و در حالی که قهرمان با تفاضل گل انتخاب می‌شود تفاضل گل حریف را افزایش می‌دهند و یا تیمی مثل آذرخش که در هفته اخیر نتایج خوبی گرفته برابر فرش‌آرا که یکی از گزینه‌های سقوط بود حاضر نمی‌شود تا فرش‌آرا در لیگ ماندگار شود. اگر آذرخش در مشهد به میدان می‌رفت فردوسی با آرامش بیشتری در تهران بازی می‌کرد و نتیجه متفاوتی به دست می‌آمد.

وی افزود: من مقصر همه این اتفاقات را کمیته فوتسال می دانم و از آقای افتخاری می‌خواهم که با جدیت بیشتر پیگیر این اتفاقات شود چون این اتفاقات به یک اپیدمی در فوتسال ایران تبدیل می‌شود. الان تیم همشهری ما دبیری عنوان چهارمی را از آن خود کرده است و حضور یا عدم حضورش در بندرعباس تغییری در جایگاه این تیم ندارد پس می توانند در این بازی حاضر نشودند و ۱۰-۱۵ میلیون در هزینه صرفه جویی کنند.یا بازی شهروند ساری و فرش آرا نیز همین شرایط را دارد و هر دو تیم ماندگار شده اند و هفته آخر یک دیدار عادی است که نتیجه اش در سرنوشت دو تیم تاثیری ندارد.برای داشتن یک لیگ خوب باید برنامه ریزی خوبی داشته باشیم.

حیدرزاده در نهایت گفت: تقدیر دست آن بالایی است و هر چه خداوند بخواهد همان می شود و ما هفته آخر نیز با قدرت در زمین حاضر می شویم و هرچه که بالایی بخواهد در مقابلش سر تعظیم فرود می‌آوریم. همه عوامل تیم ما دوست ندارند به هر قیمتی قهرمان شوند و دنبال کسب نتیجه در زمین بازی هستند. امیدوارم مسئولین کمیته فوتسال نیز جوابگوی اتفاقات هفته اخیر باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۹

اه.جنبه ندارید
همش مصاحبه میکنید
بسه دیگه
شوره یه چیزو در میارید
چ غلطی کردیم نذاشتیم اینا مارو ببرن