کد خبر : 56471
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 دی 1394 - 12:13
-

دبیری:سال بعد برای قهرمانی تیم را می‌بندیم

دبیری:سال بعد برای قهرمانی تیم را می‌بندیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شهرام دبیری اظهار داشت: تیم دبیری تبریز امسال در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور نتایج خوبی را کسب کرده و ۱۲ هفته نیز بدون شکست بوده که می‌توانست با ادامه این روند، امروز جزو مدعیان قهرمانی در هفته پایانی این رقابت‌ها باشد. وی گفت: سیاستگذاری باشگاه قرار گرفتن بین چهار

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شهرام دبیری اظهار داشت: تیم دبیری تبریز امسال در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور نتایج خوبی را کسب کرده و ۱۲ هفته نیز بدون شکست بوده که می‌توانست با ادامه این روند، امروز جزو مدعیان قهرمانی در هفته پایانی این رقابت‌ها باشد.

وی گفت: سیاستگذاری باشگاه قرار گرفتن بین چهار تیم اول لیگ برتر بود که خوشبختانه تحقق یافت و نباید فراموش کنیم که ما تا نیم فصل دو بازیکن را از دست داده و دو سه مصدوم هم داشتیم و برای هر بازی با کمبود بازیکن مواجه بودیم.

دبیری در مورد سیاست باشگاه در مورد فصل آینده گفت: قطع به یقین سال آینده برای قهرمانی لیگ برتر فوتسال کشور برنامه‌ریزی می‌کنیم و یک تیم قوی را مهیا خواهیم کرد و چشم‌انداز دو ساله باشگاه دبیری تبریز کسب عنوان قهرمانی فوتسال آسیا است.

تیم فوتسال دبیری تبریز یک هفته مانده به اتمام لیگ برتر فوتسال کشور با ۴۲ امتیاز در مکان چهارم قرار داشته و بازی پایانی این تیم برابر آذرخش بندرعباس تشریفاتی بوده و در رده این تیم تاثیری نخواهد گذاشت.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

طرفدار گیتی چهارشنبه , ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۷

من میگم چرا محسن قهرمانی از فوتبال خداحافظی کرد ؟؟؟؟!!!
نگو دبیری میخاد براش تیم ببنده سال بعد

نام ... چهارشنبه , ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۲

زهی خیال باطل.امسال ک نشد.ولی سال بعد همراه تیم قرچکی میرین دسته ۲اونجا با آقای تقوی تبانی کنید

عشق.گیتی پنجشنبه , ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱:۰۲

شمام که مارو کشتید با این بازیکناتون هر وقت میبرید حرفی نمیزدید ولی اگه ببازید بازیکن نداشتیم سالن کج بود توب باد نداشت بس کنید دیگه شما تو همه بازی ها تمام بازیکناتون را داشتید چرا دروغ میگید.