کد خبر : 56413
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 دی 1394 - 9:40
-

چه تیمی ، چند هفته صدرنشین بوده است؟

چه تیمی ، چند هفته صدرنشین بوده است؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در حالی باید تا روز یک شنبه چشم انتظار برگزاری آخرین هفته لیگ باشیم که پاسخ به یک سئوال می تواند برای فوتسالی ها جالب توجه باشد، اینکه در این ۲۵ هفته لیگ چه تیم هایی و چند هفته در جدول رده بندی صدر نشین بوده اند. بررسی وضعیت بیست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در حالی باید تا روز یک شنبه چشم انتظار برگزاری آخرین هفته لیگ باشیم که پاسخ به یک سئوال می تواند برای فوتسالی ها جالب توجه باشد، اینکه در این ۲۵ هفته لیگ چه تیم هایی و چند هفته در جدول رده بندی صدر نشین بوده اند.
بررسی وضعیت بیست و پنج هفته ای لیگ نشان می دهد که این رتبه فقط متعلق به ۴ تیم بوده است و سایر تیم های لیگ موفق به نشستن در این جایگاه نبوده اند.
تیم تاسیسات دریایی که دوباره این هفته صدرنشینی را از مس سونگون پس گرفت ، ۲۰ هفته بر این جایگاه تکیه داشته است تا از این حیث با فاصله ای زیاد از رقبا پیش باشد.پس از آن دبیری تبریز سه هفته طعم صدرنشینی را چشید و گیتی پسند و مس هم هر کدام یکهفته صدرنشینی را تجربه کردند.البته ناگفته پیداست که ارزشمندترین و نقطه هدف تمام مدعیان صدرنشینی در هفته پایانی است ، چون جام هم به تیمی داده می شود که در هفته پایانی صدرنشین باشد.
پس منتظر می مانیم تا روز یکشنبه و رونمایی از قهرمان لیگ برتر فوتسال ایران .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.