کد خبر : 56612
تاریخ انتشار : جمعه 18 دی 1394 - 12:27
-

دبیری در هفته آخر لیگ برتر به میدان خواهد رفت

دبیری در هفته آخر لیگ برتر به میدان خواهد رفت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هفته پایانی لیگ برتر فوتسال در حالی روز یکشنبه برگزار می‌شود که جایگاه چهارمی تیم دبیری در جدول قطعی است و باخت یا برد در بازی آخر در جایگاه این تیم تاثیری ندارد. از سوی دیگر تیم آذرخش بندرعباس هم در لیگ ماندگار شده است و نتیجه مسابقه برای این

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هفته پایانی لیگ برتر فوتسال در حالی روز یکشنبه برگزار می‌شود که جایگاه چهارمی تیم دبیری در جدول قطعی است و باخت یا برد در بازی آخر در جایگاه این تیم تاثیری ندارد. از سوی دیگر تیم آذرخش بندرعباس هم در لیگ ماندگار شده است و نتیجه مسابقه برای این تیم هم تفاوت زیادی ندرد. به همین خاطر اعضای تیم دبیری درخواست کرده بودند تا برای این بازی به بندرعباس نروند!

این درخواست به صورت جدی مطرح شده بود ولی شهرام دبیری مدیرعامل باشگاه با آن مخالفت کرد تا این تیم در هفته پایانی به بندرعباس سفر کند. دبیری در این خصوص گفت: تیم قصد داشت به خاطر پاره‌ای از مسائل و مشکلات به بندرعباس نرود ولی ما تاکید کردیم که هرطور شده است در بازی هفته آخر حضور یابند. برای همین تیم دبیری قطعا مقابل آذرخش حضور خواهد یافت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

گیتی تبانی جمعه , ۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۷

شما فقط مافیای فوتسالید
سرهمه تیمهارو توتبریز بریدید
وگرنه الان پیش کاشی نیلو بودید

نام ... شنبه , ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۰:۱۳

از بازی با گیتی توی تبریز چه خبر؟