کد خبر : 56579
تاریخ انتشار : جمعه 18 دی 1394 - 12:23
-

دبیری:می توانستیم در بندرعباس جشن قهرمانی بگیریم/ بازیکنان تیم بعد از پیروزی برابر تاسیسات زود اغنا شده

دبیری:می توانستیم در بندرعباس جشن قهرمانی بگیریم/ بازیکنان تیم بعد از پیروزی برابر تاسیسات زود اغنا شده

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،افشین دبیری اظهار داشت: تیم دبیری تبریز با شکست برابر گیتی پسند در رده چهارم لیگ برتر فوتسال کشور قرار گرفته و بازی آخر این تیم جنبه تشریفاتی داشته و تغییری در وضعیت رده‌بندی تیم دبیری نخواهد داشت. وی ادامه داد: به شخصه از بازی تیم دبیری برابر گیتی پسند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،افشین دبیری اظهار داشت: تیم دبیری تبریز با شکست برابر گیتی پسند در رده چهارم لیگ برتر فوتسال کشور قرار گرفته و بازی آخر این تیم جنبه تشریفاتی داشته و تغییری در وضعیت رده‌بندی تیم دبیری نخواهد داشت.

وی ادامه داد: به شخصه از بازی تیم دبیری برابر گیتی پسند راضی هستم و می‌توانستیم در این بازی به برتری رسیده و شانس سوم شدن خود را حفظ کنیم، اما از بازی دبیری برابر دو تیم حفاری خوزستان و مقاومت البرز راضی نیستم.

رئیس هیئت‌مدیره باشگاه دبیری تبریز افزود: برابر هر دو تیم حفاری خوزستان و مقاومت البرز بازی را پیش بوده و می‌توانستیم هر شش امتیاز بازی را کسب کنیم اما در نهایت به یک امتیاز اکتفا کرده و برای من جای تعجب است که بازی را که ۴ بر ۱ پیش بودیم، چگونه ۵ بر ۴ واگذار کردیم.

دبیری تصریح کرد: بعد از ۱۲ هفته بدون شکست، اگر برابر تیم‌های حفاری، مقاومت و گیتی پسند کمی تلاش بیشتر می‌کردیم، امروز با ۵۰ امتیاز در صدر قرار داشتیم و می توانستیم در بندرعباس جشن قهرمانی بگیریم.

رئیس هیئت‌مدیره باشگاه دبیری تبریز در پایان توضیح داد: متأسفانه بازیکنان تیم دبیری تبریز بعد از پیروزی برابر تاسیسات دریایی تهران زود اغنا شده و گویا فقط رسیدن به صدر جدول هدف تیم بوده و بازی‌های بعدی را دستکم گرفتند که در نهایت به عنوان چهارمی بسنده کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

گیتی تبانی جمعه , ۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۱

برو خداتو شکر کن افتخاری از فوتسال هیچی نمیفهمه
اگه درودگر بود اون حق خوریها اتفاق نمیافتاد
باحق خوری هیجا نمیرسید