کد خبر : 56674
تاریخ انتشار : شنبه 19 دی 1394 - 14:43
-

اردوی تیم ملی از چهارشنبه آغاز می‌شود

اردوی تیم ملی از چهارشنبه آغاز می‌شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،لیگ برتر فوتسال ایران فردا یکشنبه به پایان می‌رسد و بعد از آن تیم ملی کار خود را برای حضور در مسابقات فوتسال جام ملتهای آسیا آغاز می‌کند. سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی گفت: تمرینات تیم ملی روز چهارشنبه ۲۳ دی‌ماه در کمپ تیم‌های ملی شروع می‌شود و یک

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،لیگ برتر فوتسال ایران فردا یکشنبه به پایان می‌رسد و بعد از آن تیم ملی کار خود را برای حضور در مسابقات فوتسال جام ملتهای آسیا آغاز می‌کند.

سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی گفت: تمرینات تیم ملی روز چهارشنبه ۲۳ دی‌ماه در کمپ تیم‌های ملی شروع می‌شود و یک هفته مدام تمرین خواهیم کرد. سپس به بازیکنان دو روز استراحت می‌دهیم و مجددا کار را از روز سوم بهمن از سر می‌گیریم.

سرمربی تیم ملی فوتسال ادامه داد: روز چهارم بهمن، تیم ملی به تاجیکستان می‌رود و یک هفته در این کشور تمرین خواهیم کرد. هدف ما در این اردو تمرین کردن و آشنایی با شرایط آب و هوایی تاجیکستان است که شباهت زیادی به ازبکستان دارد.

ناظم الشریعه خاطرنشان کرد: بعد از اردوی تاجیکستان مجددابه ایران خواهیم آمد و بعد از چند روز تمرین، عازم تاشکند می‌شویم.

وی درباره اینکه علی صانعی مدیر فنی تیم ملی گفته بود بهتر است ایران قبل از جام ملتها با یک تیم اروپایی بازی کند، گفت: ما از کمیته فوتسال خواسته‌ایم تا در صورت فراهم بودن شرایط یک بازی خوب برایمان در نظر بگیرد.

طبق اعلام سرمربی تیم ملی، اسامی بازیکنان تیم ایران برای حضور در اردوی آماده سازی، روز دوشنبه اعلام خواهد شد.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.