کد خبر : 56664
تاریخ انتشار : شنبه 19 دی 1394 - 12:54
-

شمسایی: به فکر زدن رکورد نیستم/ بعد از مسابقات لیگ در مورد خداحافظی‌ تصمیم می‌گیرم

شمسایی: به فکر زدن رکورد نیستم/ بعد از مسابقات لیگ در مورد خداحافظی‌ تصمیم می‌گیرم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فوتسال تاسیسات دریایی که با اختلاف در تفاضل گل نسبت به تیم‌های گیتی پسند و مس سونگون در صدر جدول لیگ برتر فوتسال جای گرفته است، در بازی فردا و در هفته پایانی این رقابت‌ها به دنبال برد مقابل فردوسی مشهد است تا بتواند برای دومین سال متوالی قهرمان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فوتسال تاسیسات دریایی که با اختلاف در تفاضل گل نسبت به تیم‌های گیتی پسند و مس سونگون در صدر جدول لیگ برتر فوتسال جای گرفته است، در بازی فردا و در هفته پایانی این رقابت‌ها به دنبال برد مقابل فردوسی مشهد است تا بتواند برای دومین سال متوالی قهرمان لیگ برتر فوتسال شود.

وحید شمسایی در مورد بازی‌های هفته پایانی لیگ و شانس تاسیسات برای کسب عنوان قهرمانی این رقابت‌ها اظهار داشت: «فردا به ایستگاه آخر مسابقات لیگ رسیدیم و شانس برای هر سه تیم صدر جدول وجود دارد که قهرمان لیگ امسال شوند. در حال حاضر ما با تفاضل گل بهتر نسبت به دو تیم دیگر در صدر هستیم اما در بازی فردا برخلاف گیتی پسند و مس که میزبان هستند، ما باید در خانه حریف به میدان برویم و این نکته می‌تواند کار ما را سخت کند.»

سرمربی تاسیسات دریایی در رابطه با نظارت فدراسیون و کمیته انضباطی بر بازی‌های هفته پایانی لیگ برتر فوتسال افزود: «امسال لیگ بسیار پویا و جذابی داشتیم. هفته آخر هم بسیار سخت و سرنوشت ساز است و احتمال وجود حواشی در بازی‌های فردا وجود دارد. از فدراسیون فوتبال تقاضا دارم تا با نظارت بیشتری بازی‌های فردا را کنترل کند تا مشکل خاصی پیش نیاید.»

تاسیسات دریایی در صورت قهرمانی دوباره در لیگ فوتسال، صاحب رکورد دو قهرمانی متوالی در لیگ خواهد شد، وی در این مورد بیان کرد: «من دنبال این حرف‌ها و زدن رکورد نیستم. چیزی که برای من اهمیت دارد نمایش یک بازی خوب و کسب عنوان قهرمانی است. تیم تاسیسات در چند سال اخیر وارد مسابقات لیگ شد و با اشاره به سابقه کم این تیم در مسابقات لیگ برتر فوتسال نتایج خوبی کسب کرده است.»

وی در مورد خداحافظی‌اش از فوتسال بعد از مسابقه فردا لیگ برتر گفت: «من حدود ۵۰ روز مصدوم بودم که این مصدومیت از نظر جسمی ضربه شدیدی به من وارد کرد. در حال حاضر تمام تمرکزم را برای بازی فردا گذاشتم و بعد از اتمام مسابقات لیگ تصمیم نهایی را در مورد خداحافظی ‌ام از فوتسال می‌گیرم.»

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۸

وحیدجون این خداحافظی هادرست مثل آسیب دیدگی شدیدته که قادربه بازی نیستی تومصاحبه هات ولی ۴٠دقیقه فیکس بازی میکنی ایناروبه شهاب بگو