کد خبر : 56851
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 دی 1394 - 22:31
-

افتخاری:نیمکت تیم ها در سال آینده پاک خواهد بود

افتخاری:نیمکت تیم ها در سال آینده پاک خواهد بود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سید رضا افتخاری یکشنبه شب در حاشیه مسابقه هفته نهایی لیگ برتر فوتسال بین تیم های اقتدار نوین مشهد و تأسیسات دریایی تهران در مشهد به خبرنگاران گفت: فدراسیون برای برگزاری بهتر در سال آینده حرفه ای تر عمل خواهد کرد و فقط به کسانی که دارای مجوز باشند اجازه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سید رضا افتخاری یکشنبه شب در حاشیه مسابقه هفته نهایی لیگ برتر فوتسال بین تیم های اقتدار نوین مشهد و تأسیسات دریایی تهران در مشهد به خبرنگاران گفت: فدراسیون برای برگزاری بهتر در سال آینده حرفه ای تر عمل خواهد کرد و فقط به کسانی که دارای مجوز باشند اجازه نشستن بر روی نیمکت داده خواهد شد.
وی افزود: مجوز مزبور نیز صرفا برای کسانی که صلاحیت آنان در فدراسیون تأیید شود صادر خواهد شد تا بدین ترتیب نیمکت های مسابقات فوتسال پاک شوند.

*فرهنگ بازی پاک در فوتسال نهادینه شده است

افتخاری درباره بازی دو تیم یاد شده نیز گفت: تیم اقتدار نوین فردوسی تا به حال چیزی کم نگذاشته است و همه شاهد یک فوتسال پاک از دو تیم بوده اند.
وی افزود: تیم فردوسی شایستگی ماندن در لیگ برتر را داشت هرچند این تیم هم در یک بازی خارج از خانه حاضر نشد.
سرپرست سازمان لیگ فوتسال اظهار کرد: حاضر نشدن تیم ها در برخی مسابقات خارج از خانه ناشی از مسائل مالی تیم هاست که با بحران هایی مواجه بوده اند و تیمی که شرایط بهتری داشته استفاده بهتری کرده است.
وی ادامه داد: حضور نیافتن تیم ها در برخی مسابقه ها به دلیل مشکل فوتسال نیست بلکه مشکل از مسائل اقتصادی ناشی می شود که امید می رود با برداشتن تحریم ها و اجرای برجام شرایط عوض شود و این گونه مسائل تکرار نشود.
افتخاری اظهار کرد: تیم هایی که به مسابقه نرفته اند جریمه سنگین می شوند و اگر غیبت هر تیم در نتایج سایر بازی ها تاثیر گذار باشد، آن بازی تجدید می گردد و اجازه داده نمی شود حق هیچ تیمی ضایع شود.
وی گفت: در سال های گذشته نیز به صورت عملی ثابت شد که در هفته آخر بازی ها، تیم هایی که شانس قهرمانی ندارند قهرمان نمی شوند و این امر نشان می دهد که یک فوتسال پاک جریان دارد و می توان به آن اعتماد داشت و این فرهنگ در بین تمام تیم ها به وجود آمده است که حق هیچ تیمی ضایع نشود.
سرپرست سازمان لیگ فوتسال افزود: افزایش تیم نیازمند حرفه ای شدن تیم هاست اما سال آینده نیز لیگ برتر فوتسال با ۱۴ تیم برگزار خواهد شد زیرا ظرفیت تیم ها اجازه افزایش تیم را نمی دهد چرا که با افزایش تعداد تیم ها، هزینه های آنان بیشتر می گردد و این امر باعث آسیب دیدن لیگ می شود.

*سنگینی سایه فوتبال بر روی فوتسال

وی درباره پوشش رسانه ای لیگ برتر فوتسال نیز گفت: فوتسال زیر سایه فوتبال قرار گرفته و همین امر باعث شده که سهمی که صدا و سیما برای فدراسیون فوتبال در نظر می گیرد فقط به فوتبال اختصاص یابد زیرا مخاطب بیشتری دارد و درآمد بیشتری هم برای صدا و سیما دارد.

* افشای فهرست اسامی تیم ملی بررسی خواهد شد

وی در باره افشای فهرست اسامی بازیکنان تیم ملی نیز افزود: قرار بود پس از پایان یافتن لیگ اسامی منتشر شود اما برای انجام امور اداری فهرست اسامی در کارتابل فدراسیون قرار گرفته که همین امر موجب افشا شدن لیست گردیده است که نشت آن بررسی خواهد شد.

* فوتسال خراسان جای پیشرفت دارد

سرپرست سازمان لیگ فوتسال اظهار کرد: خراسان رضوی علاوه بر دارا بودن ظرفیت تماشاگر دو تیم خوب هم دارد که هم تیم فردوسی دارای کیفیت مطلوب است و هم باشگاه فرش آرا امسال جوان گرایی کرده است.
وی گفت: هم اکنون بسیاری از اعضای تیم های ملی از خراسان رضوی هستند و این امر نشان می دهد این استان توان و ظرفیت خوبی برای فوتسال دارد و نسبت به جمعیت خود جای پیشرفت بیشتر نیز دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

گیتی تبانی دوشنبه , ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱

مشکل خود تویی .فوتسالو داری نابود میکنی