کد خبر : 56718
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 دی 1394 - 9:59
-

برنامه کادر فنی تیم ملی برای تماشای دیدارهای هفته پایانی لیگ برتر مشخص شد

برنامه کادر فنی تیم ملی برای تماشای دیدارهای هفته پایانی لیگ برتر مشخص شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هفته پایانی لیگ برتر فوتسال عصر امروز در حالی برگزار می‌شود که سه تیم تأسیسات دریایی، گیتی‌پسند اصفهان و مس سونگون برای قهرمانی در هفدهمین دوره لیگ برتر با رقبای خود می‌جنگند. این سه تیم با ۴۹ امتیاز و براساس تفاضل گل بهتر به ترتیب در رده‌های اول تا سوم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هفته پایانی لیگ برتر فوتسال عصر امروز در حالی برگزار می‌شود که سه تیم تأسیسات دریایی، گیتی‌پسند اصفهان و مس سونگون برای قهرمانی در هفدهمین دوره لیگ برتر با رقبای خود می‌جنگند. این سه تیم با ۴۹ امتیاز و براساس تفاضل گل بهتر به ترتیب در رده‌های اول تا سوم قرار گرفته‌اند.

در هفته پایانی، تأسیسات دریایی در مشهد میهمان تیم رده سیزدهمی فردوسی خواهد بود که قرار است سیدرضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال این دیدار را از نزدیک تماشا کند. همچنین احتمال دارد علی صانعی مدیر فنی تیم ملی نیز در این دیدار حاضر شود.

در اصفهان تیم گیتی‌پسند میزبان حفاری اهواز خواهد بود. محمد ناظم‌الشریعه سرمربی تیم ملی این دیدار را از نزدیک تماشا می‌کند. همچنین محمد هاشم‌زاده مربی تیم ملی هم قرار است دیدار تیم‌های منصوری و یاسین پیشرو را از نزدیک تماشا کند.

این موضوع در حالی است که اسامی تیم ملی روز گذشته از طریق سایت فدراسیون فوتبال اعلام شد. موضوعی که با ناراحتی سرمربی تیم ملی همراه شد چرا که او معتقد بود نباید هم‌اکنون این اسامی منتشر می‌شد.

منبع:فارس

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴

بازی ها رو برای چی میخوان نگاه کنن؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اینا که لیست رو از خیلی وقته در اختیار کمیته فوتسال قرار دادن!!!!!!!!!!!!!!
ناظم معلومه که هرجا تیم حفاری هست اونجا میره …..
چرا تبریز کسی نمیره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناظم چرا برمشوری رو دعوت نکردی خیلی عجیبه??