کد خبر : 56707
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 دی 1394 - 9:15
-

ناراحتی شدید ناظم‌الشریعه از اعلام اسامی بازیکنان تیم‌ملی فوتسال

ناراحتی شدید ناظم‌الشریعه از اعلام اسامی بازیکنان تیم‌ملی فوتسال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سیدرضا افتخاری درباره اعلام اسامی بازیکنان تیم‌ملی فوتسال پیش از اتمام لیگ‌برتر اظهار کرد: اعلام اسامی از ناحیه کمیته فوتسال نبود! اسامی را برای دبیر کل فرستاده بودیم تا برای ویزای تاجیکستان اقدام شود ولی این اسامی در فدراسیون لو رفت! روابط‌عمومی هم وقتی دید این اسامی لو رفته

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سیدرضا افتخاری درباره اعلام اسامی بازیکنان تیم‌ملی فوتسال پیش از اتمام لیگ‌برتر اظهار کرد: اعلام اسامی از ناحیه کمیته فوتسال نبود! اسامی را برای دبیر کل فرستاده بودیم تا برای ویزای تاجیکستان اقدام شود ولی این اسامی در فدراسیون لو رفت! روابط‌عمومی هم وقتی دید این اسامی لو رفته است، لیست را منتشر کرد.

وی ادامه داد: آقای ناظم‌الشریعه سرمربی تیم‌ملی هم از این بابت خیلی ناراحت بود و می‌گفت حالا همه این موضوع را از چشم من می‌بینند. من هم به او گفتم که خیالت راحت من در این باره صحبت خواهم کرد.

رئیس کمیته فوتسال همچنین درباره انصراف تیم کاشی نیلو از لیگ برتر فوتسال و عدم حضور تیم آذرخش در دیدار هفته گذشته برابر فرش آرا، گفت: باید قبول کنیم بعضی تیم‌ها شرایط حرفه ای شدن را در لیگ برتر ندارند. خوشبختانه سرمایه گذاری خوبی در لیگ دسته اول کرده‌ایم و هر کدام از تیم ها نتوانند در لیگ برتر ادامه بدهند، از لیگ دسته اول جایگزین‌های خوبی خواهیم داشت.

افتخاری تصریح کرد: ما امسال خیلی فشار به تیم‌ها نیاوردیم تا خودشان را بازسازی کنند ولی از سال آینده سخت‌گیری‌هایمان شروع می‌شود. در هیات رئیسه جدید طرح‌هایی را ارئه کرده ایم که اگر تصویب شود تیم‌ها به راحتی نمی‌توانند وارد مسابقات شوند و انصراف بدهند.

منبع: مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.