کد خبر : 56715
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 دی 1394 - 9:56
-

ناظم‌الشریعه: انتشار اسامی تیم ملی کار غیرحرفه‌ای بود/ هنوز دیدار دوستانه‌ای قطعی نشده است

ناظم‌الشریعه: انتشار اسامی تیم ملی کار غیرحرفه‌ای بود/ هنوز دیدار دوستانه‌ای قطعی نشده است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد ناظم‌الشریعه درخصوص شرایط تیم ملی فوتسال اظهار داشت: ما خود را برای برگزاری اردو از روز چهارشنبه آماده می‌کنیم، یک هفته در ایران تمرین خواهیم و پس از آن یک هفته به تاجیکستان می‌رویم تا در این کشور تمرینات خود را ادامه بدهیم. وی در مورد علت حضور تیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد ناظم‌الشریعه درخصوص شرایط تیم ملی فوتسال اظهار داشت: ما خود را برای برگزاری اردو از روز چهارشنبه آماده می‌کنیم، یک هفته در ایران تمرین خواهیم و پس از آن یک هفته به تاجیکستان می‌رویم تا در این کشور تمرینات خود را ادامه بدهیم.

وی در مورد علت حضور تیم در تاجیکستان گفت: سفر ما به تاجیکستان رایگان خواهد بود و هزینه‌ای دربرندارد، شما ببینید اگر بخواهیم در هتل المپیک هم اردو برگزار کنیم، ۴۰، ۵۰ میلیون هزینه ما می‌شود، اما در تاجیکستان هزینه‌ای نخواهیم داشت. فدراسیون پولی ندارد که بخواهد بابت هزینه سفر خرج کند.

سرمربی تیم ملی در مورد دیدار دوستانه خاطرنشان کرد: هنوز چیزی قطعی نشده است، اما تصمیم داریم که در تاجیکستان دیدار دوستانه داشته باشیم. خود من موافق بازی با تایلند نیستم، چرا که باعث می‌شود مقابل این تیم شناخته شویم. در مجموع موافق بازی با تیم‌های آسیایی نیستم و بهتر است با تیم‌های اروپایی بازی کنیم.

ناظم‌الشریعه در مورد انتشار اسامی تیم ملی فوتبال پیش از برگزاری هفته پایانی لیگ برتر تأکید کرد: من از این موضوع ناراحت شدم، چرا که معتقدم کار غیرحرفه‌ای بود، من به فدراسیون فوتبال نرفتم و این اتفاق از سوی کادر فنی رخ نداد، به هر حال امیدوارم تیم ملی در آرامش کامل تمرینات خود را انجام دهد و بتوانیم موفق ظاهر شویم.

منبع:فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.