کد خبر : 57131
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 دی 1394 - 15:05
-

احتمال برگزاری جام حذفی از سال آینده

احتمال برگزاری جام حذفی از سال آینده

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دبیر سازمان لیگ فوتسال از احتمال برگزاری مسابقات جام حذفی در سال آینده خبر داد . آرش جابری درباره اتمام مسابقات لیگ برتر و قهرمانی تیم تاسیسات دریایی اظهار کرد: باید از هیات‌های فوتبال، باشگاه‌ها و داوران تشکر کنم که همکاری کاملی برای برگزاری مسابقات داشتند. ما سعی کردیم لیگ

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دبیر سازمان لیگ فوتسال از احتمال برگزاری مسابقات جام حذفی در سال آینده خبر داد .
آرش جابری درباره اتمام مسابقات لیگ برتر و قهرمانی تیم تاسیسات دریایی اظهار کرد: باید از هیات‌های فوتبال، باشگاه‌ها و داوران تشکر کنم که همکاری کاملی برای برگزاری مسابقات داشتند. ما سعی کردیم لیگ را طبق برنامه پیش ببریم و خوشبختانه در موعد مقرر هم آنرا به اتمام رساندیم.

وی درباره اینکه نقطه ضعف و قوت لیگ امسال را چه می‌داند، گفت: نقطه قوت را که باید کارشناسان نظر بدهند ولی لغو پنج مسابقه و انصراف تیم کاشی نیلو نقاط ضعف لیگ امسال بود که امیدواریم دیگر در سال‌های آینده شاهد آن نباشیم.

رئیس سازمان لیگ فوتسال در خصوص اینکه این سازمان پیش از این چهار جام قهرمانی تدارک دیده بود و با قهرمانی تاسیسات، تکلیف سه جام دیگر چه خواهد شد، خاطرنشان کرد: این جام‌ها می‌ماند و احتمالا از آن برای قهرمان مسابقات دیگر مثل لیگ دسته اول استفاده خواهیم کرد!

جابری همچنین درباره برنامه فصل آینده مسابقات فوتسال گفت: ۱۹ اسفند امسال مسابقات را قرعه کشی می‌کنیم و لیگ ۲۳ اردیبهشت ۹۵ آغاز خواهد شد. تعطیلات نیم فصل ۲۱ مردادماه است و با توجه به اردوی تیم ملی برای جام جهانی کلمبیا، لیگ ۵۰ روز تعطیل خواهد بود و مجددا از ۱۵ مهرماه از سر گرفته می‌شود. طبق برنامه لیگ در تاریخ اول بهمن ۹۵ تمام می‌شود.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر برگزاری جام حذفی فوتسال در سال آینده، تاکید کرد: درنظر داریم که این جام را برگزار کنیم بخصوص اینکه لیگ اول بهمن تمام می شود.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

عشق.گیتی سه شنبه , ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۸

همین لیگ رو هم نمیتونند اداره کنند میخواهند جام حذفی بزارند