داوران که این فصل پدر گیتی پسند رو در اوردن.
اسماعیل پور:از داوری دیدار با مس و منصوری ضرر دیدیم/به خاطر گلزنی بیشتر اسیر حملات حفاری شدیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،احمد اسماعیلپور بازیکن تیم گیتیپسند پس از پایان دیدارش در مقابل تیم حفاری اهواز اظهار کرد: چند بازی پایانی دشواری را داشتیم و حفاری جز تیم های خوب لیگ ماست. وی ادامه داد: فشار روی تیم ما زیاد بود و ما به بدنبال کسب پیروزی در این دیدار بودیم و
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،احمد اسماعیلپور بازیکن تیم گیتیپسند پس از پایان دیدارش در مقابل تیم حفاری اهواز اظهار کرد: چند بازی پایانی دشواری را داشتیم و حفاری جز تیم های خوب لیگ ماست.
وی ادامه داد: فشار روی تیم ما زیاد بود و ما به بدنبال کسب پیروزی در این دیدار بودیم و احتیاج به تفاضل گل بهتر داشتیم اما از آن جاییکه تیم اهوازی این استرس را نداشت، بازی بهتر و روانتری را به نمایش گذاشت.
بازیکن تیم گیتیپسند اصفهان تصریح کرد: متاسفانه در چند دقیقه پایانی و از آن جاییکه به دنبال به ثمر رساندن گلهای بیشتر بودیم، اسیر حملات تیم حفاری شدیم و بازی مساوی شد.
وی ادامه داد: ولی در کل بازی خوبی بود و فکر میکنم ما از حریف بهتر بودیم و شایستگی کسب پیروزی را هم داشتیم ولی تقدیر این گونه شد.
اسماعیلپور در مورد عملکرد داوری در این دیدار نیز گفت: در این بازی عملکرد تیم داوری خوب بود و هیچ مشکل خاصی مشاهده نکردیم.
وی تاکید کرد: در بازیهای قبلی از داوری ضرر دیدهایم و در بازی منصوری و مس که بازیهای مهمتری بود این اتفاق افتاد ولی در این بازی دیگر عملکرد داوری حاصلی برای ما نداشت.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
خوشکله عروس بلد نیست برقصه میگه زمین کجه.
اخه بچه جون اون بازیهای برده ای روکه مساوی یا باختید رو بگو
چرا الکی منصوری منصوری میکنی
درضمن منصوری رفت وبرگشت خوب اشکتون و در اورد
زنده باد منصوری.تقوی
دهاتی به اندازه دهنت حرف بزن خیلی داری بیشتر از دهنت ….. میزنی هر موقع هم خواستی اسم اسطوره مارو بیاری قبلش دهنت رو آب بکش نزار هم بگم خوشگل کیه شما به جای این حرفهای مفت برو با تیمهای پایین جدول حرف بزن شانس آوردید امسال نرفتید لیگ یک فقط اکبر غنتوره خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
اوه اوه حالا شد اسطوره
اون موقع که واسه دوزار بیشتر خودشو فروخت رفت منصوری تو کجا بودی حالا شد اسطوره
راست میگه دیگه گیتی تبانی
احمد جان اشکالی نداره فقط لطفا عکسهای زیادی با بعضی از افراد کادر فنی تیمتون بنداز که خیلی لازمشون میشه؟
ماشین پارسال خوب بود؟ امسال نقدی بود یا دوباره ماشینی چیزی گرفتی؟
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶