کد خبر : 57095
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 دی 1394 - 12:20
-

حلقه مفقوده‌ای که همواره گریبانگیر فوتسال است/پایان پرونده‌ای که هنوز مفتوح است!

حلقه مفقوده‌ای که همواره گریبانگیر فوتسال است/پایان پرونده‌ای که هنوز مفتوح است!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،پرونده هفدهمین دوره لیگ برتر فوتسال روز گذشته با قهرمانی تیم تاسیسات دریایی بسته شد. رقابت‌هایی که پس از بیست و پنج هفته به پایان رسید و شاگردان وحید شمسایی توانستند به علت تفاضل گل بهتر برای دومین سال متوالی عنوان قهرمانی را از آن خود کنند. این دوره از

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،پرونده هفدهمین دوره لیگ برتر فوتسال روز گذشته با قهرمانی تیم تاسیسات دریایی بسته شد. رقابت‌هایی که پس از بیست و پنج هفته به پایان رسید و شاگردان وحید شمسایی توانستند به علت تفاضل گل بهتر برای دومین سال متوالی عنوان قهرمانی را از آن خود کنند.

این دوره از رقابت‌ها با حواشی و اتفاقات گوناگونی برگزار شد. از پرتاب بطری به زمین مسابقه، درگیری بین بازیکنان و ضرب و شتم داور مسابقه گرفته تا عدم حضور تیم‌ها در مسابقات و رقابت‌هایی که به دلایل مختلف لغو شد اما به هر حال با تمام این اوصاف لیگ برتر به پایان رسید و تیم تاسیسات دریایی که در دوره گذشته توانست قهرمان جام باشگاه‌های فوتسال آسیا شود سال آینده هم باید نماینده ایران در این رقابت‌ها باشد. حالا باید دید وحید شمسایی که قراردادش با تاسیسات دریایی به پایان رسیده برای سال آینده هم هدایت این تیم را برعهده خواهد گرفت یا قرار است تغییر و تحولاتی در این باشگاه رخ بدهد.

جدای از حاشیه‌ها و اتفاقاتی که در زمین مسابقه و یا روی سکوها رخ داد عوامل تاسف‌بار دیگری هم بود که شاید بارها به آن اشاره شده اما نمی‌دانیم چرا هیچ مسئولی در کمیته فوتسال پیگیر این گونه مسائل نمی‌شود و گویا اصلا گوش شنوایی وجود ندارد تا فوتسال به آنچه که حقش است برسد. صحبت از پخش زنده مسابقات است چیزی که خواسته مردم است و شاید خواسته خیلی زیادی هم نباشد. رقابت‌های لیگ فوتسال در حالی برگزار شد که تنها پخش مسابقات به تعداد انگشتان دست می‌رسید.

هفته پایانی مسابقات حساسیت زیادی داشت چراکه سه تیم تاسیسات، مس سونگون و گیتی‌پسند برای قهرمانی در سه شهر مشهد، اصفهان و تبریز با رقبایشان می‌جنگیدند تا جام را بالای سر ببرند اما تلویزیونی که حداقل دو شبکه مختص به ورزش دارد و اهالی ورزش از شبکه‌ سه و شبکه ورزش اتفاقات را دنبال می‌کنند روز گذشته شاهد پخش هیچ مسابقه‌ای از فوتسال نبودند. اتفاقی که شاید به خاطر کم‌لطفی مسئولان در کمیته فوتسال رخ داد چراکه می‌شد با یک نامه و پیگیری حداقل در هفته پایانی شاهد پخش مسابقات فوتسال از تلویزیون بود اما دریغ از این اتفاق که متاسفانه رخ نداد.

نکته قابل تامل دیگر این است که رئیس کمیته فوتسال را خیلی سخت می‌توان پیدا کرد. او به تازگی ساختمانی را برای کمیته فوتسال در نظر گرفته و هیات‌رئیسه فوتسال در این ساختمان حضور دارند اما خبری از خود رئیس کمیته فوتسال نیست. سیدرضا افتخاری که در وزارت ورزش هم حضور دارند خیلی کم به فوتسال می‌رسد و حتی احداث ساختمان جدید هم باعث نشده تا شاهد رئیس کمیته فوتسال باشیم. ساختمانی که با دردسرهای زیادی ساخته شد و چه بسا به علت اینکه در یک آپارتمان مسکونی وجود دارد در روزها و یا ماه‌های آینده شاهد اتفاقاتی و حواشی از جمله پلمپ آن باشیم.

پرونده لیگ برتر فوتسال در حالی بسته شد که هنوز تکلیف تیم سقوط کرده مشخص نیست چراکه تیم فردوسی مشهد که در رده سیزدهم قرار گرفته بود منتظر رای دیدار تیم‌های آذرخش بندرعباس و دبیری تبریز است که روز گذشته برگزار نشد. بندرعباسی‌ها در هفته ماقبل پایانی به علت مشکلات مالی نتوانستند مقابل حریف‌شان حاضر شوند.

دیدار این هفته تیم آذرخش هم لغو شد حالا در صورتی که مدارک آذرخشی‌ها برای عدم برگزاری این بازی موجه نباشد طبق قانون با توجه به اینکه این تیم در دو هفته متوالی در میدان حاضر نشده به یک لیگ پایین‌تر سقوط خواهد کرد که در این صورت فردوسی مشهد که در رده سیزدهم قرار گرفته بود در لیگ برتر باقی خواهد ماند و این آذرخش بندرعباس است که در لیگ دسته اول سقوط می‌کند. حالا باید امیدوار باشیم که تکلیف این بازی هرچه زودتر مشخص شود و همچون لیگ‌های گذشته که به علت بحث تبانی و یا اضافه شدن تیم‌ها پرونده لیگ فوتسال همچنان باز می‌ماند. امسال تکلیف تیم‌ها مشخص شود.

کاشی نیلوی اصفهان یکی از تیم‌های سقوط‌کننده به لیگ دسته اول است. این تیم به دلیل مشکلات مالی در نیم‌فصل دوم لیگ برتر حاضر نشد و خیلی زود تکلیف یکی از تیم‌های سقوط‌کننده به لیگ دسته اول مشخص شد.

منبع:فارس

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

چوکو شاه حسینی دوشنبه , ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵

دوستان محترم مثل اینکه دبیری نیومده بندر …. آزرخش که توی سالن حاضر بود ….
شما میخاید بازی رو به نفع دبیری اعلام کنند….
واقعا که عجب لیگ حرفه ای داریم ….

بندرعباس 84 دوشنبه , ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴

از استاد افتخاری بعید نیست یهو دیدی کاشی نیلو رو هم آورد لیگ برتر
خجالت بکشید بابا…
تیم حریف حاضر نشده آزرخش بازنده اس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

رسول دوشنبه , ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۲

عجبا دبیری نیومده بندر بعد آذرخش باید ضربه بخوره یخورده با فکر و منطق مقاله رو منتشر کنید البته با این باند بازی که ما میبینیم بعید نیست کاری کنند . بازی هم تازه ۳-۰ به نفع آذرخش شده چی میگین واسه خودتون

یاسر سینا محمد علی و محمود چشم براه دوشنبه , ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۵

خواهشا واسه جذب مخاطب هر مطلبی رو تو سایت تون ننویسد …
آهای اهالی فوتسال بازی تو بندر بوده دبیری نیومده اینجا.. . اونوقت نتیجه هم واسه دبیری یه….
مگه مسخره بازیه…. کدوم قانون اینو میگه….

گیتی تبانی دوشنبه , ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۸

باعث این همه بی بندو باری افتخاریه