کد خبر : 57057
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 دی 1394 - 12:00
-

خالقی: علیرغم همه محدودیت هایی که داشتیم تیمی جوان و با انگیزه را به لیگ برتر فرستادیم

خالقی: علیرغم همه محدودیت هایی که داشتیم تیمی جوان و با انگیزه را به لیگ برتر فرستادیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مدیرعامل باشگاه مقاومت البرز گفت: نمایش خوبی در دومین تجربه حضورمان در لیگ برتر داشتیم و به نظرم عملکردمان در این فصل از لیگ برتر فوتسال قابل دفاع است. محمد خالقی اظهار کرد: علیرغم همه محدودیت هایی که داشتیم تیمی جوان و با انگیزه را به لیگ برتر فرستادیم و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مدیرعامل باشگاه مقاومت البرز گفت: نمایش خوبی در دومین تجربه حضورمان در لیگ برتر داشتیم و به نظرم عملکردمان در این فصل از لیگ برتر فوتسال قابل دفاع است.

محمد خالقی اظهار کرد: علیرغم همه محدودیت هایی که داشتیم تیمی جوان و با انگیزه را به لیگ برتر فرستادیم و همگان شاهد نمایش مطلوب این تیم بودند.

وی افزود: با جمعی جوان و بازیکنان کم تجربه لیگ را شروع کردیم اما خوشبختانه هرچه به جلوتر آمدیم نفرات ما آبدیده تر شدند و ماحصل آن کسب نتایج به مراتب بهتر از فصل گذشته بود.

مدیرعامل باشگاه مقاومت البرز با بیان اینکه بازیکنان این تیم تمام توان خود را برای موفقیت به کار بردند گفت: در کنار بازیکنان کادرفنی باشگاه نیز آنچه در توان داشت ارائه کرد.

خالقی در پایان افزود: مقاومت با نوع فوتسالی که بازی می کرد یکی از تیم های خوب و شایسته این فصل لیگ برتر بود و این موضوع مورد اعتراف تمام تیم های حاضر در لیگ برتر هم بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.