کد خبر : 56844
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 دی 1394 - 9:05
-

در روزی که طاهری کاپیتان شد،نتوانست آقای گل شود/تشکر کریم منصوری از هواداران

در روزی که طاهری کاپیتان شد،نتوانست آقای گل شود/تشکر کریم منصوری از هواداران

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران از قرچک، بازی دو تیم شهید منصوری قرچک و یاسین پیشرو قم از هفته بیست و ششم مسابقات لیگ برتر در سالن هفتم تیر قرچک برگزار شد و در آخر تیم منصوری توانست با غلبه بر حریف قمی خود لیگ را با برد به اتمام برساند برخلاف بازی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران از قرچک، بازی دو تیم شهید منصوری قرچک و یاسین پیشرو قم از هفته بیست و ششم مسابقات لیگ برتر در سالن هفتم تیر قرچک برگزار شد و در آخر تیم منصوری توانست با غلبه بر حریف قمی خود لیگ را با برد به اتمام برساند

برخلاف بازی های سالهای گذشته لیگ که قهرمانی در قرچک مشخص میشد و یا منصوری نقشی در قهرمانی ها داشت،این بازی اهمییت چندانی نداشت زیرا دو تیم نه امید قهرمانی داشتند و نه خطر سقوط را احساس میکردند

حواشی بازی
در ابتدای بازی میثم اینانلو بازیکن فصل قبل منصوری از سوی هواداران تشویق شد.

مسعود ایازی در این بازی درون دروازه یاسین پیشرو ایستاد به گفته ی وی این انتخاب به جهت برد در بازی “سنگ کاغذ قیچی” بوده است.

حمید نصیری بدلیل محرومیت بازی را از جایگاه دنبال میکرد و محمد طاهری کاپیتان منصوری در این بازی بود.

از همان ابتدای کار هواداران بشدت محمد طاهری را مورد تشویق قرار دادند تا وی بتواند با روحیه ای مضاعف به گلهای زده خود اضافه کند و عنوان آقای گلی را نصیب خود کند.

تمام بازیکنان منصوری بخصوص افشین کاظمی سعی در پاس دادن و گلزنی کاپیتان خود داشتن ولی گلر قم و بد شانسی مانع از گلزنی طاهری میشد.

نیمه اول دوگل داشت که یکی از گلها سهم تیم مهمان بود،محمد کرمانی توانست با پاس عالی اینانلو دروازه منصوری را بازکند.

در پنجاه ثانیه انتهایی نیمه نخست محمد طاهری با پاس فوق العاده از روی یک شروع مجدد به افشین کاظمی توانست کار را به تساوی بکشاند.

یکی ار نکات جالب بازی شعار جالب نظری لایی خور بود.گویا هواداران از کانال تلگرامی پایگاه خبری فوتسال مطلع شده بودند که مصطفی نظری گلی بصورت لایی دریافت کرده است.

بین دو نیمه تیم یاسین پیشرو به رختکن نرفت و در وسط زمین به استراحت پرداختند و هواداران آنها را با شعار عقده قهرمانی مورد تمسخر قرار میدادند.

قبل از شروع نیمه دوم بازی کریم منصوری میکروفون جادویی سالن رو بدست گرفت و به تشکر و تقدیر از هواداران پرداخت .منصوری با انتقاد شدید از نحوه ی حمایت شورای شهر از تیم آنها را به کمک کردن به بازیکنان وا داشت.

طاهری در نیمه دوم چند موقعیت داشت که یکی پس از دیگری از بین رفت.

داور دو خطای مشکوک پنالتی اول را برای منصوری خطا ندانست و باعث اعتراض شدید کادر فنی و بازیکنان منصوری شد.

پیمان حفیظی گل برتری و گل پایانی منصوری را در لیگ امسال به ثمر رساند و منصوری توانست با این سه امتیاز در جدول سعود دو پله ای داشته باشد و با سی امتیاز در رده هشتمی کار خود را به پایان برساند.

یاسین پیشرو هم با سی و هفت امتیاز در همان رده ششمی ایستاد.

اخطاری های این بازی = ایازی و کوهستانی و قاسمی از یاسین پیشرو و طاهری و حفیظی از منصوری.

از نکات جالب بعد بازی هجوم طرفداران منصوری برای گرفتن پیراهن و یادگاری از بازیکنان این تیم به زمین بازی و رختکن بود! این هجمه باعث برهم خوردن جو داخل رختکن شد به طوری که کادر فنی و بازیکنان به مدت ده دقیقه نتوانستند از رختکن خارج شوند.

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

گیتی تبانی دوشنبه , ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲

سلطان محمد طاهری

علی دوشنبه , ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۹

سلام و خسته نباشید خدمت گزارشگران پایگاه خبری فوتسال.
لطفا میشه بگید چطوری عضو تلگرام پایگاه بشیم.ممنون

پایگاه خبری فوتسال ایران دوشنبه , ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۳

سلام.از لطف شما ممنون.آدرس fut5al.ir@ را در صفحه تلگرام خود جستجو کرده و کلید join را فشار دهید.