کد خبر : 57181
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 دی 1394 - 22:14
-

قول‌ کمک افتخاری برای بازگشت از ناراحتی‌مان کم کرد/ به بازی مردانه بازیکنانم افتخار کردم/ شیرین‌ترین قهرمانی شمسایی را به او تبریک می‌گویم

قول‌ کمک افتخاری برای بازگشت از ناراحتی‌مان کم کرد/ به بازی مردانه بازیکنانم افتخار کردم/ شیرین‌ترین قهرمانی شمسایی را به او تبریک می‌گویم

مصطفی نعمتی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران اظهار داشت: وقتی به پشت‌سر نگاه می‌کنم می‌بینم که فصلی فوق‌العاده پر فراز و نشیب را پشت‌سر گذاشته‌ایم و مثل یک تراژدی تلخ است که تیم چهارم جدول تا اواخر نیم‌فصل، در پایان لیگ سقوط کرده و اکنون باید منتظر اما و اگرهای بازگشت به لیگ‌برتر

مصطفی نعمتی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران اظهار داشت: وقتی به پشت‌سر نگاه می‌کنم می‌بینم که فصلی فوق‌العاده پر فراز و نشیب را پشت‌سر گذاشته‌ایم و مثل یک تراژدی تلخ است که تیم چهارم جدول تا اواخر نیم‌فصل، در پایان لیگ سقوط کرده و اکنون باید منتظر اما و اگرهای بازگشت به لیگ‌برتر باشد.

وی افزود: فردوسی خداحافظی تلخی با لیگ‌برتر داشت چون ما نتوانستیم انگیزه‌ای که در تیم‌مان فروکش کرد را بازگردانیم. شاید این مشکل من بود که نتوانستم بازیکنان را به لحاظ روحی به حدی بالا بیاورم که بتوانند بازی‌های قبل خود را هم مثل همین بازی با تاسیسات دریایی بازی کنند. ناگفته نماند که مصدومیت‌های پی در پی هم کمر تیم کم مهره ما را شکست.

سرمربی فردوسی با بیان اینکه در بازی با تاسیسات از تمامی نفراتش راضی بوده است، تاکید کرد: بازیکنان ما همه توان خود را در زمین گذاشتند و با غیرت خود اجازه ندادند کسی در صداقت، درستی و جوانمردی تیم‌مان شک کند. اگر هم باختیم دست ما نبود و خدا شمسایی را دوست داشت که تاسیسات در ۲۴ثانیه به پایان به گل برسد.

نعمتی تصریح کرد: الحق که وحید شمسایی هم ما را به بازی جوانمردانه تشویق کرد همانطور که همه مدعیان انتظار داشتند ما طوری بازی کنیم که مدیون کسی نشویم. همانطور که قبلا وعده داده بودم، فردوسی مردانه بازی کرد و باخت و من این قهرمانی که به نظر شیرین‌ترین قهرمانی شمسایی بود را به او تبریک می‌گویم. من در این بازی به بازیکنانم افتخار کردم.

وی در خصوص سرنوشت فردوسی برای فصل آینده نیز خاطرنشان کرد: امیدواریم که آقای افتخاری راهی برای بازگشت تیم ما به لیگ‌برتر پیدا کنند چون برنامه داریم تا سال آینده تیم خوبی را دور هم جمع کنیم. اما در غیر این صورت باید به سراغ هیات‌مدیره برویم و برای حضور در لیگ ‌یک و ادامه کار راضی‌شان کنیم. هیات‌مدیره نپذیرد مجبور به تصمیمات دیگری خواهیم شد.

سرمربی فردوسی مشهد در خاتمه با بیان اینکه حدود ۷۰ تا ۸۰ درصد قرارداد بازیکنانش پرداخت شده است، یادآور شد: در برهه‌ای از زمان مشکلات مالی‌ای برای ما به وجود آمد اما هرگز در میزبانی‌های ما تاثیرگذار نشد، طوری که از تمام تیم‌ها، داوران و ناظرین به بهترین شکل پذیرایی کردیم و این برای ما به عنوان خدمتگزاران به زایرین ورزشی حضرت رضا (ع) یک افتخار بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.