کد خبر : 57136
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 دی 1394 - 15:02
-

نجاریان:تیم را جوری نبسته بودیم که برای سقوط نکردن بجنگیم/هواداران سال آینده متفاوت ترین شهروند سالهای اخیر را خواهند دید

نجاریان:تیم را جوری نبسته بودیم که برای سقوط نکردن بجنگیم/هواداران سال آینده متفاوت ترین شهروند سالهای اخیر را خواهند دید

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سعید نجاریان پس از پیروزی تیمش برابر فرش آرا مشهد در هفته پایانی لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: خدا را شکر توانستیم لیگ امسال را با برد به پایان برسانیم. از اینکه می بینم هوادارانمان با رضایت سالن را ترک می کنند، احساس خشنودی می کنم. وی افزود: دربعضی از

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سعید نجاریان پس از پیروزی تیمش برابر فرش آرا مشهد در هفته پایانی لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: خدا را شکر توانستیم لیگ امسال را با برد به پایان برسانیم. از اینکه می بینم هوادارانمان با رضایت سالن را ترک می کنند، احساس خشنودی می کنم.

وی افزود: دربعضی از سالها ما تیم را برای ماندن و سقوط نکردن جمع می کردیم اما شرایط امسال به گونه ی دیگری بود و ما به هیچ وجه تیم را به گونه ای نبسته بودیم که در هفته های پایانی برای سقوط نکردن بجنگیم. اصلاً نمی خواستیم به تیم، خود بنده و هواداران استرس و فشار وارد شود.

نجاریان تصریح کرد: امسال هرگز تیم را برای سقوط نکردن نبسته بودیم. متأسفانه انتظارات مان برآورده نشد و قطعاً جایگاه شهروند و هوادارانش بسیار بسیار بالاتر از این جایگاه است.

وی ادامه داد: جا دارد از آقای نعمتی سرمربی زحمتکش تیم شهروند و همچنین بازیکنان تیم که با تلاش و پشتکارشان توانستند به وضعیت بحرانی تیم پایان دهند، تشکر کنم.

هواداران سال آینده متفاوت ترین شهروند سالهای اخیر را خواهند دید

نجاریان هواداران را اصلی ترین رکن باشگاه شهروند ساری دانست و خاطرنشان کرد: واقعاً وقتی صحبت از هواداران می شود نمی دانم باید چه بگویم. حمایت هایشان در همه سالهای حضورمان در لیگ برتر به قدری زیاد بوده که نمی توانم آنها را توصیف کنم. دست تک تک آنها را به گرمی می فشارم.

وی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا هواداران شهروند در فصل آینده هم باید به امید بقای تیم شان در لیگ برتر به سالن بیایند یا خیر گفت: فصل بعد مسابقات قطعاً به این شکل نیست و بنده و تمام عوامل اجرایی تیم سعی خواهیم کرد که تیم خوب و متفاوتی را روانه ی مسابقات کنیم. بنده از همین الان وعده می دهم هواداران سال آینده متفاوت ترین شهروند سالهای اخیر را خواهند دید.

در خصوص زمان شروع لیگ برتر در سال آینده باید تصمیم گیری شود

عضو هیأت رئیسه سازمان لیگ فوتسال کشور همچنین در خصوص زمان آغاز فصل آینده لیگ برتر فوتسال گفت: مسابقات جام جهانی آینده در شهریور ماه قرار است برگزار شود در حال حاضر تصمیم است که لیگ بعدی از اردیبهشت ماه شروع شود و دور رفت مسابقات تا حدود یک ماه قبل از جام جهانی یعنی مردادماه تمام شود. بحث دیگر هم این است که مسابقات لیگ برتر سال آینده بعد از مسابقات جام جهانی برگزار گردد که باید دید شرایط به چه صورت است.

منبع:مازندلیگ

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.