کد خبر : 57050
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 دی 1394 - 11:58
-

هیئت مدیره به زودی در مورد آینده تیم و تغییرات احتمالی برنامه ریزی خواهد کرد

هیئت مدیره به زودی در مورد آینده تیم و تغییرات احتمالی برنامه ریزی خواهد کرد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرپرست تیم فوتسال یاسین پیشروی قم با بیان اینکه این تیم در آخرین مسابقه خود در لیگ بر‌تر فوتسال بازنده از میدان خارج شد، گفت: یاسین پیشرو بر سکوی ششم لیگ بر‌تر فوتسال ایستاد. امید رحمتی اظهار داشت: تیم فوتسال یاسین پیشروی قم در آخرین گام در مسابقات لیگ بر‌تر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرپرست تیم فوتسال یاسین پیشروی قم با بیان اینکه این تیم در آخرین مسابقه خود در لیگ بر‌تر فوتسال بازنده از میدان خارج شد، گفت: یاسین پیشرو بر سکوی ششم لیگ بر‌تر فوتسال ایستاد.
امید رحمتی اظهار داشت: تیم فوتسال یاسین پیشروی قم در آخرین گام در مسابقات لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور عصر یکشنبه در قرچک به دیدار تیم شهید منصوری این شهر رفت.

وی افزود: در این مسابقه تیم یاسین پیشروی قم ۲ بر یک مغلوب میزبان خود شد در حالی که محمد کرمانی تنها گل تیم یاسین پیشرو را در این مسابقه به ثمر رساند.

سرپرست تیم فوتسال یاسین پیشروی قم گفت: یاسین پیشرو با این نتیجه بر سکوی ششم لیگ بر‌تر فوتسال ایستاد و کار خود در این فصل پایان داد.

رحمتی بیان داشت: قرار گرفتن در نیمه بالایی جدول با توجه به اینکه در میانه راه، همکاری یاسین پیشرو و نماینده فوتسال قم شکل گرفت نتیجه مناسبی است و تلاش ما بر این است که در فصل آینده با قدرت بیشتری وارد کار شویم.

وی عنوان کرد: از کادر فنی و بازیکنان یاسین پیشرو که برای اعتلای نام این باشگاه تلاش کردند قدردانی می‌کنیم و هیئت مدیره باشگاه یاسین پیشرو به زودی در مورد آینده تیم و تغییرات احتمالی برنامه ریزی خواهد کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۸

کادرفنی خوب و فنی شما خخخخ که گفته بود قهرمان میکنه تیم و پس چی شد ؟؟؟؟؟؟؟؟سال بعدهم بزارید غیاثیا باشن برید براقهرمانی آسیا ههههه

احمد دوشنبه , ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۵

اقایان باسلام خدمت همه علاقه مندان فوتسال قم. سال قبل تیم ششم شد باتمام دسیسه ها وفرافکنی ها از سوی برادران. ….. درحالی کهتیم با وجود ۵بازیکن جوان درکنار با تجربه هابازی می کرد وبه مقام مناسبی رسید ولی امسال چی با استفاده از سهمیه لیگ برتری انهم ۴بازیکن وکلی هزینه به مقام ششم رسید. اقایان. …… انصاف داشته باشید وبرای اینکه خودتان باشید شخصیت واعتبار دیگر مربیان را زیر سوال نبرید به امید قهرمانی تیم قم بدون حاشیه وباپاکی مطلق.

نام ... دوشنبه , ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۶

به امید روزی که باند غیاثی دست از سر فوتسال قم برداره تا یک روز خوش تو فوتسال قم ببینیم