کد خبر : 57272
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 دی 1394 - 13:11
-

ترابیان:حواشی فوتسال در AFC بازتاب منفی داشته است/ رفتار نامناسب یک شخص سهمیه داوری ما را سوزاند/برنامه اعلام شده برای لیگ مطابق استاندارد AFC است

ترابیان:حواشی فوتسال در AFC بازتاب منفی داشته است/ رفتار نامناسب یک شخص سهمیه داوری ما را سوزاند/برنامه اعلام شده برای لیگ مطابق استاندارد AFC است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان درباره ارزیابی‌اش از مسابقات لیگ برتر فوتسال اظهار کرد: مسابقات لیگ کیفیت فنی بالایی داشت و تا آخرین لحظات هم قهرمان مشخص نبود. یکی از دلایل این موضوع این است که تمام بازیکنان کلیدی در تیم‌های مختلف تقسیم شده‌اند. زمان ما از چند هفته قبل قهرمان مشخص می‌شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان درباره ارزیابی‌اش از مسابقات لیگ برتر فوتسال اظهار کرد: مسابقات لیگ کیفیت فنی بالایی داشت و تا آخرین لحظات هم قهرمان مشخص نبود. یکی از دلایل این موضوع این است که تمام بازیکنان کلیدی در تیم‌های مختلف تقسیم شده‌اند. زمان ما از چند هفته قبل قهرمان مشخص می‌شد ولی در یکی دو فصل اخیر، تا روز آخر قهرمان معلوم نبود. ضمن اینکه باشگاه‌ها هم غیرتمند بازی کردند و با تمام وجود تا هفته آخر به میدان رفتند.

وی افزود: با این حال، از لحاظ برگزاری مسابقات مشکلات عدیده‌ای وجود داشت که ریشه آن به چند مسئله بر می‌گردد. اول اینکه نباید اجازه داد هر فردی که روی نیمکت حضور دارد اعم از مدیر، سرپرست، سرمربی و بازیکن از محوطه درنظر گرفته شده، خارج شود. متاسفانه در فوتسال ما هنوز منطقه فنی معنا ندارد و بعضی از دوستان نفهمیده‌اند که حضور در منطقه فنی چه شرایطی دارد.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال خاطرنشان کرد: این مشکلات هم با زور حل نمی‌شود و مسئولان کمیته فوتسال باید به این فکر باشند که دوره‌ها و کارگاه‌هایی را برای آموزش مسئولان تیم‌ها برگزار کنند. حتی فدراسیون می‌تواند برای افرادی که در این کارگاه‌ها شرکت می‌کنند گواهی صادر کند تا همه چیز نظم پیدا کند. خود من به عنوان مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا حاضرم این دوره‌ها را هر موقع که خواستند برگزار کنم تا فوتسال ما از این مشکلات خارج شود.

ترابیان با اشاره به درگیری‌ها و انصراف بعضی از تیم‌ها از حضور در مسابقات لیگ فوتسال، گفت: این مشکلات و حواشی در کنفدراسیون فوتبال آسیا بازتاب منفی داشته است و کشور ژاپن نفع آنرا می‌برد. ژاپنی‌ها سرمایه گذاری زیادی روی فوتسال داشته‌اند و برای اینکه از پله دوم به پله اول برسند، هر کاری می‌کنند تا بگویند تیم اول آسیا هستند. ما نباید با رفتارهای غیرورزشی این اجازه را به ژاپنی‌ها بدهیم و به خاطر این مشکلات، زبانزد شویم.

وی افزود: هیچکس خاطره تلخ مربوط به از دست رفتن فرصت داور ایرانی برای الیت شدن را فراموش نمی‌کند که متاسفانه رفتار نامناسب یک شخص باعث و بانی آن بود. همینطور خاطره کتک خوردن داور در اصفهان و یا کتک کاری‌ها در تبریز. اینها باعث می‌شود تا وجهه فوتسال ایران در سطح بین المللی لطمه بخورد.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی در پایان درباره اعلام برنامه فصل آینده مسابقات لیگ برتر هم گفت: این برنامه در چارچوب کلی برنامه‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا تدوین شده است. AFC قصد دارد مسابقات سراسر قاره را از نظر زمان برگزاری هماهنگ کند و به نظرم این برنامه هم خوب بود.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۳

ببخشید آقای ترابیان!
اون موقع که تیم تبانی کار رو فرستادید آسیا ، بازتاب منفی نداشت؟!!!!!!!!

طرفدار گیتی سه شنبه , ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۳

واسه شما قهرمانی آسیا منفیه

نام سه شنبه , ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۳

باند ترابیان = عمادی، صانعی،
بعضیا برای مطرح کردن خودشون دلسوز وجهه فوتسال ایران شده اند… هر کس جای ترابیان بود با اون بی محلی های افتخاری ۱ دقیقه هم نمونمد..
کمیته فنی = کشک

گیتی تبانی چهارشنبه , ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۹

ترابیان خودتو قایم کردی پشت افتخاری
تو خودت از همه بدتری زور الکی هم نزن بااین مصاحبه هات
هیچ کس تو وافتخاری رو قبول نداره باعث بی بندو باری تو فوتسال شمایید.
فقط منصوری تقوی زنده باد
درضمگ مدیر فقط درودگر