کد خبر : 57236
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 دی 1394 - 11:35
-

حاجتی:انتظار جایگاهی بهتر را از حفاری داشتم/شایستگی قهرمانی را داشتیم

حاجتی:انتظار جایگاهی بهتر را از حفاری داشتم/شایستگی قهرمانی را داشتیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا مرادحاجتی پس ازپایان فصل رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور و کسب عنوان پنجمی تیم ملی حفاری در این رقابت ها اظهارکرد: تیم ما در این فصل از رقابت ها یکی از فنی ترین تیم های لیگ بود اما اگر در ابتدای فصل می توانستیم بازیکنان و مربی مدنظر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا مرادحاجتی پس ازپایان فصل رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور و کسب عنوان پنجمی تیم ملی حفاری در این رقابت ها اظهارکرد: تیم ما در این فصل از رقابت ها یکی از فنی ترین تیم های لیگ بود اما اگر در ابتدای فصل می توانستیم بازیکنان و مربی مدنظر خود را سریعتر جذب کنیم شروع بهتری داشتیم.
وی با تقدیر از عملکرد بازیکنان تیمش در این فصل از رقابت ها افزود: تیم فوتسال ملی حفاری در این فصل از رقابت ها اگرچه به عنوان پنجمی دست یافت اما باتوجه به توانایی بازیکنان و امکاناتی که در اختیار داشتند انتظار جایگاه بالاتری را از این تیم داشتیم.
مدیرعامل باشگاه ملی حفاری ادامه داد: تیم ما در این فصل از رقابت ها مانند سال های گذشته با نیروهای جوان تر پا به این رقابت ها گذاشت و بدون استفاده از بازیکنان نخبه و صاحب نام کشور موفق شد در بین پنج تیم بالای جدول جای گیرد و این خود یک هنر است.
وی گفت: اگرچه این جایگاه نیز در بین تیم های مدعی لیگ برتر خوب است اما تیم ما شایستگی لازم برای قهرمانی و قرار گرفتن در بین سه تیم جدول را داشت.
حاجتی اظهارکرد: تیم فوتسال ما یک تیم روان و تماشاگرپسند است که بازیکنان خوبی را تاکنون به فوتسال کشور معرفی کرده، و سرمربی سابق تیم نیز هم اکنون سکاندار تیم ملی فوتسال است.
تیم فوتسال ملی حفاری در رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور با انجام ۲۵ بازی و کسب ۳۹ امتیاز به عنوان پنجمی این دوره از رقابت ها دست یافت. تیم تاسیسات دریایی موفق شد به مقام قهرمانی دست یابد و تیم های مس سونگل و گیتی پسند نیز به ترتیب دوم و سوم شدند. تیم ملی حفاری در آخرین دیدارخود روز یکشنبه میهمان تیم گیتی پسند بود که این بازی با نتیجه سه بر سه به پایان رسید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 9 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۹
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

اهوازی سه شنبه , ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۵

نمازی. شجری ، توکلی ، صفری کاندید بهترین بازیکن اسیا ، برمشوری ، بهزاد عظیمی و…. ، وپول خوب از شرکت نفت ، خدا وکیلی تیم دست یک بچه هم میدادی قهرمانش میکرد

نام ... سه شنبه , ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۴

پارسال ک خیلی ازین بازیکنارو داشتین و تازه دروازبان اصلی تیم ملی صمیمی ک تاثیر گذارترین مهرتون و عالیقدر ملی پوش و رامین کریمی سرحالم داشتین و ضمنا صفری و بهزاد و برمشوری رو ک امسال چنتا بازی اول فصل نبودن و از اول فصل داشتین چرا قهرمان نشدین؟!؟!؟!

نام ... سه شنبه , ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۳

اهوازی بی اطلاع کدوم پول ،پول خوب رو مس و تاسیسات و گیتی میدن نه حفاری که تا امروز حتی ریالی از قرارداد متوسط (نهخوب) روهم نداده ؛لطفا آقای حاجتی بیشتربه تیم اهمیت بدید سپاسگزارم

نام ... سه شنبه , ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۶

آقای حاجتی لطفا دنبال ۳ امتیاز بازی با آذرخش بندرعباس باشید
چون با این ۳ امتیاز تیم در جایگاه چهارم جدول قرار می گیرد

نام ... سه شنبه , ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۵

بابا گند زدین تو تیم علی صمیمی رو ک بهترین مهره حفاری بود از دست دادین
مهران عالیقدرو از دست دادین!بهزاد عظیمی و محمد صفری ک کاندید بهترین بازیکن اسیا شدو اجازه دادین برن عراق چنتا بازی رو نبودن!
اونم از سنت همیشگی تیم بستنتون ک دقایق اخر تیمو بستین بدون هیچ تمرینی با بازیکنایی ک تیکه و پاره کردین و نتیجش اینهمه مصدومی بود ک تو طول فصل دادی
تیم بستنتون باید تو گینس ثبت بشه!
تنها نکته مثبت امسالتون جوونایی بودن ک بهشون میدون دادین و عالی کار کردن و بازیهای زیبایی ک انجام میدادین

مصطفی سه شنبه , ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۰

خداوکیلی تیمو به کور میدادی قهرمان میکرد
اه اه اه بکنید بیرون این بچه سوسول هارو باو

نام ... چهارشنبه , ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۰:۲۹

قهرمانی ابزار میخاد ک حفاری هیچکدومشو نداره
شما ک هنوز ی ریال پول ب بازیکناتون ندادین و ب قول خودتون دیر تیمتون و بستین حرف از کدوم امکانات میزنید اقای حاجتی؟
پول ک ندادین بازیکن نخبه هم ک ب قول خودت نگرفتین پارسالم ک چهارم شدین جوونگرایی هم ک کردین اونوقت میگی میشد قهرمان بشید!

نام ... چهارشنبه , ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵

اقای حاجتی عزیز
قهرمانی ابزار میخواهد
با لجبازی هیچ تیمی قهرمان نمی شود
شما تا به اکنون یک ریال هم پول به بازیکنان ندادی چرا؟چون با اقای….
لجاجت کردید
بازیکنان باغیرت در تیم بودند که دم نزد
اگر قرار به قهرمانی بود باید لیگ گذشته قهرمان میشدیم
لیگی که به دستور اقای…..بازیکنان به مدت ۲۰ روز بخاطر نگرفتن پول اعتصاب کردند و تمرین نکردند
اما بازیکنان با غیرت امسال تا هم اکنون هیچ اعتراضی برای نگرفتن حق الزحمه خود نکردند
سیستم باشگاهداری تیم حفاری اشتباه است وگرنه به گفته تمام مربیان لیگ حفاری در ۳ سال متوالی می توانست قهرمان لیگ برتر باشد
در پایان از زحمات شما جهت تیم داری با این مشکلات کمال تشکر و قدردانی را داریم

نام ... چهارشنبه , ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۳

حفاری از اونموقع ک اومده تو لیگ برتر همینطور بوده شرایطش
تا وقتیم ک نحوه تیم بستن تیم در ابتدای فصل و دیر جمع شدن بازیکنان و مربی تیم این شکلی باشه و مثل هر ساله از پرداختی بازیکنان خبری نباشه همین اش و همین کاسه هستش اقای حاجتی عزیز
ضمنا با این مصاحبه ها نمیتونید رو ضعف مدیریتی خودتون سرپوش بزارید