کد خبر : 57193
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 دی 1394 - 9:23
-

حاجتی:عدم حمایت مسئولین دلیل نتایج ضعیف بود، نه بی پولی

حاجتی:عدم حمایت مسئولین دلیل نتایج ضعیف بود، نه بی پولی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بازیکن تیم فوتسال فردوسی مشهد گفت: مشکلات مالی تاثیری در روند نتیجه‌گیری تیم نداشت. ابراهیم حاجتی پس از شکست تیمش مقابل تاسیسات دریایی و سقوط به لیگ یک اظهار کرد: در ابتدای لیگ شرایط خوبی را دنبال می‌کردیم ولی متاسفانه با بدشانسی‌های زیادی در ادامه لیگ رو به‌رو شدیم و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بازیکن تیم فوتسال فردوسی مشهد گفت: مشکلات مالی تاثیری در روند نتیجه‌گیری تیم نداشت.

ابراهیم حاجتی پس از شکست تیمش مقابل تاسیسات دریایی و سقوط به لیگ یک اظهار کرد: در ابتدای لیگ شرایط خوبی را دنبال می‌کردیم ولی متاسفانه با بدشانسی‌های زیادی در ادامه لیگ رو به‌رو شدیم و نتوانستیم جایگاه مناسبی را بدست آوریم.

وی اضافه کرد: مصدومیت بازیکنان فشار زیادی را وارد کرد، در بعضی از بازی‌ها با ۵ بازیکنان وارد زمین مسابقه می‌شدیم که این موضوع کار را برایمان سخت کرده بود.

حاجتی در خصوص مشکلات مالی تیم و تاثیر آن در این نتایج عنوان کرد: مشکلات مالی هیچ تاثیری در گرفتن این نتایج نداشت، زیرا اعتقاد دارم در یک برهه از زمان که با مشکلات مالی رو به رو بودیم در مکان چهارم لیگ برتر قرار گرفته بودیم.

بازیکن تیم فردوسی با تاکید بر این موضوع که هیچ حمایتی در این فصل از این تیم نشد افزود: مسئولین زمانی که تیم نتیجه می‌گرفت در سالن حضور داشتند ولی وقتی بازی را واگذار می‌کردیم هیچ شخصی نبود که دست بازیکنان را بگیرند و مشکلاتشان را حل کنند، در واقع هیچ حمایتی را از مسئولین در این فصل شاهد نبودیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.