کد خبر : 57191
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 دی 1394 - 9:11
-

فخیم: اولویت من برای فصل آینده تیم‌های تبریزی است/ لیگ امسال یکی از بهترین لیگ‌ها در چند سال اخیر بود

فخیم: اولویت من برای فصل آینده تیم‌های تبریزی است/ لیگ امسال یکی از بهترین لیگ‌ها در چند سال اخیر بود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بازیکن تیم فوتسال دبیری تبریز گفت: متأسفانه چون در طول لیگ با مشکل کمبود بازیکن مواجه بودیم، در پایان فصل به مشکل اساسی برخوردیم و شانس قهرمانی را از دست دادیم. فرهاد فخیم درباره سطح برگزاری هفدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: لیگ امسال یکی از بهترین

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بازیکن تیم فوتسال دبیری تبریز گفت: متأسفانه چون در طول لیگ با مشکل کمبود بازیکن مواجه بودیم، در پایان فصل به مشکل اساسی برخوردیم و شانس قهرمانی را از دست دادیم.
فرهاد فخیم درباره سطح برگزاری هفدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: لیگ امسال یکی از بهترین لیگ‌ها در چند سال اخیر بود و در مقایسه با دوره‌های گذشته حاشیه کمتری داشت و می‌توان گفت تا حد زیادی توانست فوتسال دوستان را جذب خود کند.
بازیکن تیم فوتسال دبیری با اشاره به افت این تیم در هفته‌های پایانی و از دست دادن شانس قهرمانی تأکید کرد: ما لیگ را خوب شروع کردیم و در ادامه کمی نتایجمان افت کرد ولی مجدداً توانستیم شرایط را بهتر کنیم و وارد روند برد شویم، اما متأسفانه چون در طول مسابقات هم با مشکل کمبود بازیکن مواجه بودیم، در پایان فصل به مشکل اساسی برخوردیم و شانس قهرمانی را از دست دادیم.

وی افزود: بااین‌حال فکر می‌کنم با در نظر گرفتن عملکرد بازیکنان و کادر فنی، قطعاً مدیریت باشگاه و خانواده دبیری هم از نتایج راضی باشند.
وی در پاسخ به این سؤال که آیا فصل آینده نیز در تیم دبیری خواهد ماند یا خیر، گفت: هنوز مسئولان باشگاه صحبتی انجام نداده‌اند چون مشخص نیست شرایط و هدف‌گذاری تیم برای فصل جدید چگونه خواهد بود اما اولویت من برای فصل آینده تیم‌های تبریزی، چه مس سونگون و چه دبیری، است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

تبریز سه شنبه , ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰

نذارید بیاد مس همون دبیری خوبه همه حاشیه ها اونجا هستن اگه رفتی دوستات هم ببربخدا فوتسال رو به لجن کشیده با حاشیه هی که داره