کد خبر : 57263
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 دی 1394 - 13:03
-

نظری:کسب سه جام در یک سال فوق العاده است/شایعه اختلافم با شمسایی و کشاورز خنده دار است

نظری:کسب سه جام در یک سال فوق العاده است/شایعه اختلافم با شمسایی و کشاورز خنده دار است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مصطفی نظری در مورد قهرمانی تأسیسات دریایی در مسابقات لیگ برتر فوتسال اظهار داشت:‌ تا به حال ۶ مرتبه قهرمان لیگ شده‌ام اما این قهرمانی خیلی استرس داشت. قهرمان شدن در ۲۴ ثانیه پایانی بازی خیلی لذت بخش بود. وی ادامه داد: تیم فردوسی با حضور ۳،۴ هزار هوادارش واقعا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مصطفی نظری در مورد قهرمانی تأسیسات دریایی در مسابقات لیگ برتر فوتسال اظهار داشت:‌ تا به حال ۶ مرتبه قهرمان لیگ شده‌ام اما این قهرمانی خیلی استرس داشت. قهرمان شدن در ۲۴ ثانیه پایانی بازی خیلی لذت بخش بود.

وی ادامه داد: تیم فردوسی با حضور ۳،۴ هزار هوادارش واقعا فوتسال پاکی را به نمایش گذاشت واقعاً حیف شد این تیم با این پتانسیل به لیگ یک سقوط کرد.

دروازه‌بان تیم فوتسال تأسیسات دریایی افزود: تکرار قهرمانی در فوتسال ایران از خود قهرمانی سخت‌تر است و تا پیش از این هم فقط فولاد ماهان اصفهان آن هم با بهترین تیم تاریخ فوتسال ایران این کار را انجام داده بود. درضمن ما ۲۰ هفته صدرنشین لیگ بودیم و حقمان بود که قهرمان شویم.

نظری در خصوص اینکه آیا در این ۲ سال از انتخاب تأسیسات دریایی رضایت داشته یا خیر، گفت: فکر می‌کنم بعد از بازگشت از روسیه انتخاب خوبی کردم و به تأسیسات آمدم. من توانستم با تأسیسات در یک سال ۳ جام کسب کنیم که فوق‌العاده بود. خدا را شکر می‌‌کنم که انتخاب خوبی داشتم.

وی در مورد اینکه شنیده می‌شود بین او، شمسایی و کشاورز در تیم تأسیسات دریایی اختلاف نظر شدیدی وجود دارد، هم عنوان کرد: در یک تیم بین اعضا ممکن است اختلاف نظر وجود داشته باشد اما هیچ اختلاف شدیدی بین ما وجود نداشت و از شنیدن این شایعه خنده‌ام گرفت و این مسئله خنده‌دار است. باور کنید در ۱۵ سالی که فوتسال بازی می‌کنم در هیچ تیمی اندازه تأسیسات رفاقت وجود نداشت. شما مطمئن باشید اگر در یک تیم اختلاف شدید وجود داشته باشد هیچ وقت ان تیم به قهرمانی دست پیدا نمی‌کند.

دروازه‌بان پیشین تیم ملی فوتسال کشورمان درباره اینکه آیا انتظار داشته که بعد از یک سال خوب به تیم ملی دعوت شود، گفت: چنین انتظاری نداشتم و موضع من هم در قبال تیم ملی تغییری نکرده است اما فقط از این ناراحت هستم که چطور یک شب پیش از برگزاری هفته پایانی لیگ برتر فهرست تیم ملی منتشر شد و باعث شد خیلی از بازیکنان انگیزه خود را از دت بدهند.

نظری ادامه داد‌: من توقع نداشتم به تیم ملی دعوت شوم اما دروازه‌بانانی مانند مهدی مصطفایی، امیر احمدپور، مهرداد اعظمی و مرتضی فراهانی لیاقت این را داشتند که به تیم ملی دعوت شوند. در نهایت هم برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم.

منبع:میزان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

مجید 007 سه شنبه , ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۵

دادش مصطفی شما سلطان وبزرگ هستی دیگه جایزه ای نیست در دنیا که شما نگرفته باشید به نظر من باید مجسمه شما را بسازند وبه عنوان اسطوره دروازبان های فوتسال دنیا در فدراسیون جهانی فوتسال قرار بدهند .

طرفدار گیتی سه شنبه , ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۰

مصی پسر خوبی باش که به سپهر جان بگم اجازه بده تمرینش تو تیم ملی را ببینی.خخ