کد خبر : 57210
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 دی 1394 - 9:47
-

کشتکار: احتمال حضور فردوسی در لیگ برتر زیاد است/ مقابل تاسیسات فوتسالی پاک به نمایش گذاشتیم

کشتکار: احتمال حضور فردوسی در لیگ برتر زیاد است/ مقابل تاسیسات فوتسالی پاک به نمایش گذاشتیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،گلر تیم فوتسال اقتدار نوین فردوسی مشهد گفت: تلاش کردیم مقابل تاسیسات دریایی فوتسال پاکی را به نمایش بگذاریم. داریوش کشتکار پس از شکست تیمش مقابل تاسیسات دریایی عنوان کرد:بازی سنگینی بود،با توجه به سقوط تیم فردوسی به لیگ دسته یک از تمام توانمان استفاده کردیم تا مقابل تاسیسات دریایی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،گلر تیم فوتسال اقتدار نوین فردوسی مشهد گفت: تلاش کردیم مقابل تاسیسات دریایی فوتسال پاکی را به نمایش بگذاریم.
داریوش کشتکار پس از شکست تیمش مقابل تاسیسات دریایی عنوان کرد:بازی سنگینی بود،با توجه به سقوط تیم فردوسی به لیگ دسته یک از تمام توانمان استفاده کردیم تا مقابل تاسیسات دریایی فوتسال پاک و جنگنده ای را به نمایش بگذاریم.
وی ادامه داد:تا اخرین لحظه مقابل تیم پرستاره و با تجربه تاسیسات دریایی رقابت کردیم،فشارهای زیادی را تیم تاسیسات در خط دفاعی ما ایجادکرد و موفق شد با نتیجه ۲ بر یک فردوسی را شکست دهد.
کشتکار در خصوص اینکه چرا فردوسی در دیدار های گذشته خود به خوبی جدال مقابل تاسیسان عمل نکرده بود خاطرنشان کرد: در دیدار های گذشته مان به دلیل استرسی که بر روی تیم حکم فرما بود نتوانستیم به خوبی بازی کنیم اما در دیدار مقایل تاسیسات بدون استرس بازی کردیم و یک فوتسال پاک را به نمایش گذاشتیم.
وی درباره حضور تیم فردوسی در لیگ دسته یک اظهار کرد: فردوسی قطعا تیمداری خواهد کرد طبق صحبت هایی که افتخاری انجام داده است احتمال حضورمان در لیگ برتر زیاد است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

رسول سه شنبه , ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲

بله با لابی و حق خوری چرا تیم داری نکنید- کی میخواد این گزافه گویی کم بشه معلوم نیست تیم آخر جدول میمونه تیم میانه جدول سقوط میکنه شاهکار جدید افتخاری . پایگاه خبری فوتسال هم که داره از این تصمیم حمایت میکنه شما چه منفعتی دارید از این قضیه