کد خبر : 57320
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 دی 1394 - 14:26
-

افضل: آقایان در هر تیمی نفر دارند!/ شمسایی اگر هنر دارد روی نیمکت تیمش بنشیند/ با بازیکنی که اخراجش کردم، ارتباط گرفتند!

افضل: آقایان در هر تیمی نفر دارند!/ شمسایی اگر هنر دارد روی نیمکت تیمش بنشیند/ با بازیکنی که اخراجش کردم، ارتباط گرفتند!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، با اعلام برنامه فصل جدید لیگ با علی افضل تماس گرفتیم تا نظر او را درباره شروع بازی ها جویا شویم. افضل در ابتدا با حمایت از این برنامه، سراغ وحید شمسایی رفت و تندترین صحبت ها را علیه وی مطرح کرد که در نوع خود بی سابقه بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، با اعلام برنامه فصل جدید لیگ با علی افضل تماس گرفتیم تا نظر او را درباره شروع بازی ها جویا شویم. افضل در ابتدا با حمایت از این برنامه، سراغ وحید شمسایی رفت و تندترین صحبت ها را علیه وی مطرح کرد که در نوع خود بی سابقه بود. این گفت و گو را در ادامه بخوانید:
*آقای افضل شما با شروع لیگ از اواخر اردیبهشت موافقید؟
– بله بنده هم با شروع زودتر لیگ موافقم و معتقدم نباید با دیر شروع کردن لیگ، باعث فشرده کردن بازی ها شویم. اگر بازی ها دیر شروع شود، بازیکن می رود ۴-۵ ماه می خورد و می خوابد و از این طرف بدنسازی هم دشوار می شود. با این حال این نظر من مربی است و معتقدم باید نظر مسئولان باشگاه ها را هم در این باره دانست چون بودجه بعضی باشگاه ها دیر تعیین می شود.
* از نائب قهرمانی مس راضی هستید؟
– ما امسال با توجه به شرایط و اتفاقاتی که برایمان پیش آمد، به نائب قهرمانی راضی هستیم اما از اینکه قهرمان نشدیم ناراحتیم. باشگاه ما امسال مشکل بیرونی زیادی داشت و حاشیه سازی های زیادی می کردند. آقای نجفی مدیرعامل تیم واقعا تنها بود. ما فقط طیبی و صمیمی را به عنوان دو ملی پوش داشتیم اما ببینید بقیه باشگاه ها مثل تاسیسات و گیتی پسند چقدر ملی پوش داشتند. ضمن اینکه ما در بعضی مسائل هم ضعیف بودیم.
* چه مسائلی؟
– در حاشیه سازی! تیم تاسیسات دریایی در حاشیه سازی فوق العاده عمل کرد و ما در این کار ضعیف بودیم. آقایان برای اینکه قهرمان شوند حاضر بودند هر چیزی را زیر پا بگذارند. من نمی دانم آن ها با تیم های دیگر چه کار دارند؟ به شما چه مربوط که در گیتی پسند چه خبر است؟ شما با اتفاقات داخلی مس چه کار دارید؟ آقایان جای اینکه روی نیمکت تیم خودشان بنشینند، با بازیکنان حریف ارتباط می گیرند و تیم های دیگر را می خواهند اداره کنند. اگر خیلی هنر دارید تیم خودتان را مدیریت کنید تا بازیکن تان کاور را پرتاب نکند و به بطری شوت نزند.
آقایان در فولاد ماهان اصفهان هم همین کار را کردند. زمانی که من هدایت تیم را به عهده داشتم، چند هفته زودتر قهرمان شدیم اما آقایان کاری کردند تا من قبل از اینکه جشن قهرمانی تیمم را ببینم، اخراج شوم. مربی تیم ملی، ایرانی باشد یا خارجی فرقی برایشان ندارد و انتقاد می کنند. فقط می خواهند خودشان باشند تا همه چیز خوب باشد. اگر خودشان راس کار نباشند همه چیز بد است. اما چرا این کارها را می کنند؟ چه هدفی دارند؟ چرا نمی خواهند آب خوش از گلوی فوتسال پایین برود و این رشته آرامش را تجربه کند؟شمسایی اگر هنر دارد خودش سرمربی گری کند نه اینکه مربی-بازیکن باشد. این آقا در کدام بازی روی نیمکت، تیم خودش را هدایت کرد؟ در بازی هایی که غایب بود از بالای سکوها بازی را نگاه می کرد. مگر در فوتسال می توان تیم را از روی سکوها هدایت کرد؟ اگر هنر دارند روی نیمکت بنشینند و با بازیکن خودشان برخورد کنند و حاشیه تیم خودشان را جمع کنند نه اینکه با دخالت در بقیه تیم ها، جو داخلی آن ها را بهم بریزند.
*در تیم شما چه دخالتی شده است؟
من یکی از بازیکنانم را کنار گذاشته بودم و آقایان با او ارتباط گرفته بودند! به شما چه مربوط که من مسلم رستمی ها را کنار گذاشته ام یا با بابک نصیری مشکل دارم؟ آن ها از تمام تیم ها اطلاعات دارند. در تمام تیم ها نفر دارند و ارتباط می گیرند. بعد هم می گویند جام را از امام رضا(ع) گرفتیم. قربان امام رضا بروم. امام رضا که جام را به شما نداد! مقاومت و شهروند جام راه به شما دادند که مقابل شما ۶-۷ گل خوردند. تیم هایی که در بقیه بازی ها محکم بازی می کردند اما جلوی شما…! ما ۶ گل کم آوردیم و در تفاضل گل قهرمانی را از دست دادیم. آقایان به قم نفر می فرستند و تیمشان در بازی غیر مربوط تشویق می شود. این ها چه معنی می دهد؟ امیدوارم سال آینده خودشان با عنوان سرمربی روی نیمکت بنشینند تا ببینم چند مرده حلاجند نه اینکه خودشان را پشت بقیه قایم کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 27 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲۷
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۹

در اینکه شمسایی با همه لابی میکنه حرفی نیست اما چیزی که بیشتر ادم رو ناراحت میکنه اینه که چرا یه عده از سرمربیها و بازیکنای حریف هم باهاش لابی میکنن و وجدان خودشون رو زیر پا میزارن.مثل همین تیمهای شهروند و مقاومت و البته خیلی های دیگه.کمیته فوتسال هم که چشمانش رو روی این مسئله بسته و علاقه ای به کشف حقیقت نداره.

نام ... چهارشنبه , ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۴

آقا چرا به خاطر حرف های نامربوط یه مربی ناکام ، بقیه افراد رو زیر سئوال می برید؟

سهند چهارشنبه , ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۰

من تبریزی ام و از قهرمان نشدن مس ناراحت. وای افضل داره چرت و پرت میگه. تو لازی های خودت و ببر. با بقیه چیکار داری. هفته قبل میبردی قهرمان میشدی. چیزهایی که چند هفته است علیه شمسایی میگه هم نامرتبط و بیشتر تخیلات خودشه.

ناشناس چهارشنبه , ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۳

من هم موافقم

نام ... چهارشنبه , ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۴

دادا!
به جای این جرت و پرتا بگو چی جوری پول های آذری ها رو به باد دادی و به جای جام بهشون حرف پس میدی؟!

علیرضا چهارشنبه , ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۲

آقای افضل بیخیال دیگه
اگه الان تیمت قهرمان میشد همه چی خوب بود؟؟؟؟؟
بسه دیگه
گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه پیف پیف
به فکر بهونه های فصل بعد باش
چون مطمئن باش بازم تیمت قهرمان نمیشه

رسول چهارشنبه , ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۴

اقای افضل تمام حرفات درسته، همه اهالی فوتسال هم میدونن.اما یه سوال…؟
چرا وقتی که مربی گیتی پسند بودی و شمسایی بازیکنت ، بعد شروع کردن به تبانی و شما به ناحق جای منصوری رفتی اسیا و تنها قهرمانیت هم از اون تبانی داری،حرفی از کارای وحید شمسایی نزدی؟ چرا اون سال که تو دبیری با کل تیمها ساخت و پاخت کرد تا قهرمان بشه بخاطر اینکه رضالک جات اومده بود تو گیتی پسند زمین بخوره، چیزی نگفتی؟ حالا میفهمی تیم منصوری چی کشیده.نه؟
ادم با ایمان زمانی که به ضررشم باشه حرف راست و میزنه.مربیای شهروندو مقاومتم مثل اون سالی که تو گیتی بودی.

ali چهارشنبه , ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۹

علی افضل سلطان حرف های الکی,و مفت,خجالت بکش تو تازه از لیگ ۱اومدی لیگ برتر مربی گری حالا حرف میزنی,مگه پارسال که وحید شمسایی فقط احمدی و سنگ سفیدی و داشت قهرمان نشد,این قدر خودتو کوچیک نکن,بشین سر جات,به قران وحید شمسایی خیلی مرد که جواب تو نمیده,خیلی پرویی,
۱هفته نتونستی تیم رو صدر جدول نیگه داری ببند عزیزم,
حالا گیر دادی به تیم کرج و ساری هههه
تو اگه خیلی مردی نمیزاشتی حسین طیبی بیاد مشهد سر بازی تاسیسات,
میدونی چرا اومده بود,؟جام درست داره جام,وحید شمسایی میدونه جام چیه کشاورز میدونه نظری میدونه,
وحید شمسایی میدنی که سرورت وحید کسیه که بازیکنی مثل سنگ سفیدی درست کرده تو ۳سال ۴تا جام دیده,بد تو در تمام دوران مربی گریت ۴تا جام ندیدی خخخخخخخ

مجتبی چهارشنبه , ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۱

واقعا واست متاسفم علی افضل.
برای یک جام ببین خودتو به چه آبروریزی انداختی.
فقط با این حرفا داری خودتو مدیون وحید شمسایی و یک ملت میکنی.

نام ... چهارشنبه , ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۴

هر دوی این اقایون فقط به فکر منافع خودشون هستن.چه بازیکنای خوبی که توی اصفهان به واسطه حضور شمسایی و اطرافیانش از بین رفتن که البته علی افضل هم در اون نقش داشت.هم شمسایی هم افضل حاضرن به خاطر منافعشون همه چیز رو زیر پاشون بذارن.

ناشناس چهارشنبه , ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۵

توانایی برنده شدن ندارید چرا الکی بهانه میارید و یه سری حرفهای بی سروته تحویل مردم و اجنگتماع و علاقمندان فوتسال میدید….. با این حرفهای بی سروته حسادتتون به معرض نمایش می گذارید.. اگه برده بودید هیچکدوم این حرفها رو نمیزدید… اگه شما هم موقعیت وحید شمسایی که اسطوره ای در فوتسال جهانههست رو داشتید, این حرفها رو نمیزنید.. این حرفها رو میزنید چون وحید شمسایی نیستید… چون خیلیها توی این مملکت چشم دیدن وحید شمسایی رو ندارند.. بازی نکردن چندساله ایشون ب عنوان بازیکن ملی و نیز مربی تیم ملی نشدن ایشون حاکی همه چیزه.. شما میتونید حواستون ب تیم خودتون باشه به جای حسادت به وحید شمسایی دوستداشتنی و بااخلاق… برو خودتو اصلاح کن.

نام ... چهارشنبه , ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۹

فاتحت خونده شد افضل.باز دمه حسین طیبی و ممد عیدی گرم که تورو کردن نایب قهرمان لیگ.خدایا مپسند گدا معتبر شود.

نام ... چهارشنبه , ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۲

شمسایی باند بازه همه کشور هم میدونن پس الکی ازش حمایت نکنید

جابری چهارشنبه , ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۲

با سلام
مربی عزیز جناب آقای افضل
در شان یک مربی نیست که نتایج کار خودشه به حساب دیگران بزنه ….
درست نیست بازی تیم های خوب و پر تلاش وجوان مقاومت البرز و شهروند ساری را زیر سئوال ببرید شما چرا با آذرخش با مقاومت با یاسین مساوی کردید…..در صورتیکه همه بازی ها را جلو بودید فکر نمی کنید بی تدبیری شما بوده که نتونستید نتایج حفظ کنید یه کم منطقی باشید برادر عزیز….

محمد چهارشنبه , ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۲

آقا رسول با حرفت موافقم،دلم برای اون تیم خوب منصوری که بخاطر تبانی نتونست قهرمان بشه میسوزه،ولی…

اهوازی چهارشنبه , ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۳

به خدا قسم که وحید از اینکارها انجام میده ، ۲ سال پیش بازی دبیری وحفاری ، توکلی ، مریدی و متاسفانه صمیمی

علی چهارشنبه , ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۲

و خداوند شمسایی را به راه راست هدایت کند

تبریزی چهارشنبه , ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۱

آقای افضل شمایی که به فوتسال تبریز خیانت کردی و به جای بازی گرفتن از بابک نصیری ، مسلم رستمی ها و بازیکنان بومی تیم از بازیکنای خودتون که اصفهانی بودن و معلوم نبود چه نسبتی با شما دارن و در هیچ یک از تیمهای لیگ برتر سابقه نداشتن استفاده میکردی الان جز اینکه تقصیر رو بندازی گردن دیگران چاره ای نداری !
کسی که یه ذره فوتسال بدونه متوجه میشه که این چندتا بازیکنی که آوردی با خودت در حد تیم اول یا دوم جدول نبودن
مردم آذربایجان هیچ وقت حلالت نمیکنن . . . .

سعید چهارشنبه , ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۶

چقدر حسادت بده واقعا.پس فردوسی هم کا از شما ۷ تا خورد و یقه تاسیسات رو تو مشهد گرفت با شما تبانی کرده بود درسته؟!
خجالت بکش از موی سفیدت آخه چرا انقدر به آقای فوتسال آسیا حسادت میکنی؟نکنه جام باشگاه ها آسیا رو هم با تبانی گرفت؟
خوبه از گیتی پسند یبار۶ تا خورد یبار ۷تا اما بازم قهرمان شد.اگه میخواست لابی کنه با خوراکچی واسه بازی میثاق لابی میکرد
بابا بسه دیگه.چقدر کوچیک هستی افضل تو واقعا که

نام... چهارشنبه , ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۶

به چه چیز شمسایی باید حسادت کرد ؟؟!!!!! آخه قهرمانی با این کارهای زشت حسادت میخواد؟؟؟!!! وافعا برای این فوتسال که شمسایی توی اون هست باید تاسف خورد فقط خدا رو شکر جرات نکرد مربی تیم ملی بشه!!

مجید چهارشنبه , ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۸

متاسفانه آقای شمسایی فوتسال ایران رو تباه کرده. این بابا به هیچ عنوان با اینکارهاش به هیچ عنوان به جوانان راهی نمیدهد برای رشد تیم ایشان متشکل شده از ۷-۸-۱۰ نفر بازیکن ملی پوش. با اینهمه هزینه و بازیکن ملی به زور و کمک عواملش توانست با امتیاز برابر با مس قهرمان شود.
آقای افضل هم همیشه نشان داده که به هیچ عنوان دنبال بازیکن سالاری نیست و در همه تیمها به دنبال بازی پاک بود.
ان شاءالله اما رضا (ع) خودش تاوان فوتسال کثیف رو به ایشان نشان دهد.

درد دل چهارشنبه , ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۴

علی افضل نیست که شاکیه همه شاکی هستند.اگه این فوتسال کثیف نیست چرا هر تیمی دلش خواست نمیره بازی کنه؟چرا سالی که دبیری قهرمان شد سره بازی دبیری گیتی تا ۴_۳دبیری عقب افتاد اسماییلپور اخراج شد الکی.بعدش وحید مثل گلر وسط زمین با دست توپ را گرفت داور هند هم نگرفت. یا دبیری بازی بعدش تو اهواز جلو حفاری پنج گل زد که در اون بازی خیلی راحت لا دادند اهوازیا فصل بعدش رفتند اون تیم.همون فصل بازی آخرش با تاسیسات خیلی تابلو ۲_۱شد و بعد هم شاهداون جابجای ها شدیم. یا فصل قبل که بازی دوتا به آخر مونده به شکل خیلی خیلی عجیب سپهر محمدی اخراج شد.بازی باپایاسازه که با شاهکار فدراسیون و داوراش بازیکن گیتی خطا پنالتی روش شده داور گرفته اما تا طرفدارا ریختن تو زمین رای داور عوض شده و کشاورز را اخراج کرده که گیتی گل مساوی را خورد با همون مساوی قهرمانی مال تاسیسات شد..
فکر نکنید کسی چیزی نمیگه شاکی نمیشه خبری نیست. هرسال میگیم سال بعد درست میشه تکرار نمیشه ولی… کاشکی افضل های فوتسال صدایشان در بیاید.ای کاش مدیریت گیتی پسند هم کمی جرات داشت و فیلم این بازیها را یکی پس از دیگری به صورت یه کلیپ در میاورد و در اختار مرد میگذاشت تا اون دسته از انسانهای به ظاهر فوتسال دوست ببینند در پس این فوتسال کثیف چه میگذرد.
فوتسال پاکم آرزوست…..

عشق.گیتی چهارشنبه , ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۸

همه آقایونی که از شمسایی دفاع میکنید براتون منفعت داره اگه شماهم جای گیتی یا افضلی بودید و زحمات یه فصلتون با نامردی و کثیف کاریه یه سری بازیکنان از بین میرفت بدتر از این ها میکردید

نام ... چهارشنبه , ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۶

در اینکه شمسایی خیلی جاها اعمال نفوذ میکنه شکی نیست ولی در تواناییهاش هم شکی وجود نداره اقای افضل در شرایط موجود حتی اگه حرفهای شمادرست هم باشه تحت تاثیر موفقیت های شمسایی خریداری نخواهد داشت

نام ... پنجشنبه , ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۸:۴۴

اینها که علی افضل گفته درسته و تازه بخشی از کثیفیهای فوتسال ما است
اما جالبه که در زمانهای متفاوت که منافع خودشان ایجاب کنه دقیقا همین کارها را میکنند نه تنها این دو نفر بلکه بسیاری از مربیان و باشگاها بخصوص انها که معروفترند بیشتر انجام میدهند و اصلا جزیی از روند رسیدن به موفقیت آنان بوده و هست

naeem پنجشنبه , ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵

چی داری میگی واس خودت !!!!!!!!!
برو این حرفا ی جا بزن که …!
اخه دیگه هرکی تورونشناس ما اصفهانی ها که تورو میشناسیم !
برو یکی دیگه را فیلم کن
آقا وحید با دبیری قهرمان شد گفتن بازیکن خریده !
با تاسیسات پارسال قهرمان شد گفتن داور خریده!
امسال قهرمان شد گفتن داور و بازیکن خریده !
حتما برا اسیا هم کل فدراسیون را خریده !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اقا وحید دمت گرم تو که انقدر وضعت خوبه بیا منم بخر !
باووووووو این حرفا چیه !!!!!!!!!!!!!!!!!
شما اقای افضل ادعای مربیگریت میشه میخواستی تو این هفته پایانی که صدر جدول بودی تیمتا نگه داری !!!!!!!!
قهرمانی واس تیم های بزرگ و واس ادمای بزرگ …
نه تو که نتونستی ی هفته تیمتا صدر نگه داری ….
تیم هایی مثل مقاومت قابل احتراما ولی کدوم عقل سالمی باور میکن تیم هایی مثل مقاومت که ی دون بازیکن ملی پوش هم ندارن بتونن با قدرت جلوی تیمی مثل تاسیسات بایستن که همه بازیکن هاش ملی پوش های قدیم و جدیدن !!!!!!!!!!!!!!!
این حرفای چرت هیجا نزن لطفا …..
حرف نزنی کسی نمیگه لالی !!!!!!!!!!!!
حالا پولای مس را به فنا دادی میخوای با این حرفا مردم و باشگاه تبریز اروم کنی ×!!!!!!!!!!!!!!!!!!
باش اقا تو خوب . ولی واس خودت خوب !@#$%^&*)(_+
تو برو قاقالی لی تا بخور اینجوری بیشترم از فوتسال لذت میبری !

طرفدار گیتی پنجشنبه , ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۵

فکر کنم گیتی تبانی بچه خواهر تقوی باشه!!!!