کد خبر : 57287
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 دی 1394 - 9:53
-

کشاورز: شمسایی نفر اول تیم در بحث فنی بود و مشکلی هم نداشتیم/ قهرمانی در ثانیه‌های پایانی لذتش چند برابر است

کشاورز: شمسایی نفر اول تیم در بحث فنی بود و مشکلی هم نداشتیم/ قهرمانی در ثانیه‌های پایانی لذتش چند برابر است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد کشاورز در مورد قهرمانی تأسیسات دریایی در لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: با توجه به اینکه فردوسی مشهد به لیگ یک سقوط کرده بود فکر نمی‌کردیم بازی با این تیم به این اندازه پیچیده شود. وی ادامه داد: بالاخره قهرمانی در هر شرایطی لذت خودش را دارد حالا اینکه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد کشاورز در مورد قهرمانی تأسیسات دریایی در لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: با توجه به اینکه فردوسی مشهد به لیگ یک سقوط کرده بود فکر نمی‌کردیم بازی با این تیم به این اندازه پیچیده شود.

وی ادامه داد: بالاخره قهرمانی در هر شرایطی لذت خودش را دارد حالا اینکه این قهرمانی در ثانیه‌های پایانی هم نصیب ما شد لذتش چند برابر است.

بازیکن تیم فوتسال تأسیسات دریایی در خصوص اینکه چرا این تیم در نیم فصل دوم دچار نوسان زیادی شد هم خاطرنشان کرد: انگیزه بالای رقبا، مصدومیت‌های زیاد بازیکنان‌مان و اینکه طبیعی است یک تیم در طول یک فصل در مقطعی دچار افت شود.

کشاورز در واکتش به اینکه شنیده می‌شود بین او، شمسایی و نظری اختلاف شدیدی وجود دارد گفت: اختلاف همیشه در هر تیمی هست شمسایی نفر اول تیم در بحث فنی بود و مشکلی هم نداشتیم و همه هم به حرف او گوش می‌کردند. این حرف‌ها شایعه است و به شدت آن را تکذیب می‌کنم.

وی در مورد آخرین وضعیت تیم ملی هم اظهار داشت: در این مدت خیلی کم تمرین کردیم اما در عوض بازی‌های دوستانه خوبی با برزیل، ایتالیا، روسیه و چین داشتیم. می‌خواهیم با روحیه بالا حق فوتسال ایران را از آسیا در ازبکستان بگیریم.

منبع:میزان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.