کد خبر : 57415
تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 دی 1394 - 18:36
-

صبوری سرمربی تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم شد

صبوری سرمربی تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بازیکن سابقه فوتسال استان قم و کشورمان که سابقه دعوت به تیم ملی و عضویت در چند تیم مطرح لیگ برتری فوتسال ایران را در کارنامه دارد و از چهره‌های موفق فوتسال قم به شمار می‌رود به عنوان سرمربی جدید تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم معرفی شد. این بازیکن سابق

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بازیکن سابقه فوتسال استان قم و کشورمان که سابقه دعوت به تیم ملی و عضویت در چند تیم مطرح لیگ برتری فوتسال ایران را در کارنامه دارد و از چهره‌های موفق فوتسال قم به شمار می‌رود به عنوان سرمربی جدید تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم معرفی شد.

این بازیکن سابق و مربی فعلی فوتسال قم و کشورمان حسین صبوری است که سابقه بازی در تیم‌ مطرح ارم‌کیش قم را دارد و بعد از سال‌ها بازی در سطح اول فوتسال باشگاهی کشور اکنون تجارب خود را در اختیار نسل جوان و مستعد این رشته ورزشی قرار می‌دهد.

صبوری که در چند دوره اخیر مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در کادر فنی نمایندگان فوتسال قم از جمله ماهان‌تندیس و یاسین‌پیشرو قرار داشته، در نخستین تجربه سرمربیگری خود، رسما هدایت تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم در لیگ دسته اول ایران را بر عهده گرفت.

سرمربی جدید تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم امسال در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور یکی از اعضای کادر فنی تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم و سرمربی این تیم یعنی سیدمهدی غیاثی بود و با این تیم رتبه ششم را در بین ۱۴ تیم حاضر در لیگ برتر فوتسال کسب کرد.

دقیقاً یک هفته بعد از پایان هفدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور و درست در هفته‌هایی که تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم نتایجی خوبی در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال ایران کسب نمی‌کند، مدیریت باشگاه آتلیه‌طهران قم دست به تغییر در کادر فنی این تیم و انتخاب حسین صبوری به عنوان سرمربی آتلیه‌طهران قم زد.

این در حالی است که آتلیه‌طهران قم بعد از پیروزی‌های هفته‌های اول و دوم فصل جاری رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، چهار هفته است که توان بردن حریفان خود را ندارد و در بازی‌های داخل و خارج از خانه به رقبا امتیاز می‌دهد.

آتلیه‌طهران قم فصل جاری مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور را با هدایت بهرام وفایی بازیکن سابق ارم‌کیش قم و یکی از مربیان جوان فوتسال قم آغاز کرد اما این مربی بعد از هفته سوم از مسئولیت خود استعفا داد و احمد جلالی مربی اهل خوزستان سرمربی آتلیه‌طهران قم شد.

ناکامی‌های آتلیه‌طهران قم با احمد جلالی نیز ادامه یافت تا این مربی نیز بعد از باخت چهار بر صفر هفته ششم مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور از سرمربیگری تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم استعفا بدهد و بدین‌ترتیب حسین صبوری با تجربه هدایت این تیم را بر عهده بگیرد.

در شرایطی که یک هفته از دیدارهای نیم‌فصل نخست مرحله گروهی رقابت‌ مدعیان صعود به لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور باقی مانده است، تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم پیش از مصاف با شهروند نکاء تغییرات کادر فنی خود را انجام داد و صبوری به عنوان سرمربی جدید این تیم روی نیمکت می‌نشیند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

قم مهد فوتسال ایران جمعه , ۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۱

به امید موفقیت آتلیه طهران…شیر همیشه شیره