کد خبر : 57445
تاریخ انتشار : جمعه 25 دی 1394 - 21:37
-

جام‌جهانی مانع از تمرکز شما بر قهرمانی آسیا نشود/ سال آینده سه تیم‌ملی خواهیم داشت

جام‌جهانی مانع از تمرکز شما بر قهرمانی آسیا نشود/ سال آینده سه تیم‌ملی خواهیم داشت
رئیس کمیته فوتسال در جمع بازیکنان تیم‌ملی گفت: جام‌جهانی مانع از تمرکز شما بر روی قهرمانی رقابت‌های آسیایی نشود، پس الان به چیزی جز موفقیت و قهرمانی در ازبکستان فکر نکنید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دومین روز تمرین تیم‌ملی فوتسال کشورمان در نوبت عصر با حضور سید رضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال همراه بود که وی در نشستی با بازیکنان و کادر فنی از آنها خواست تا تمام توان خود را برای بازپس‌گیری جام قهرمانی آسیا و سرافرازی فوتسال ایران به کار گیرند.

سیدرضا افتخاری گفت: قطعا موفقیت در آسیا و کسب مقام قهرمانی پیش درآمدی برای موفقیت در جام‌جهانی و تلاش ما برای حضور در جمع چهار تیم اول جام‌جهانی خواهد بود. همه می‌دانیم که انشاالله با قهرمانی آسیا کار را برای ادامه هموارتر شده و با روحیه‌ای مضاعف پای در جام‌جهانی خواهیم گذاشت که نتیجه‌گیری در آن بر همه ابعاد فوتسال ایران تاثیرگذار خواهد بود.

رئیس کمیته فوتسال با بیان اینکه پس از جام ملت‌های آسیا سه تیم‌ملی در فوتسال خواهیم داشت، تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته پس از رقابت‌های قهرمانی آسیا، انشاالله تیم‌ملی بزرگسالان را آماده جام‌جهانی ۲۰۱۶ کلمبیا خواهیم کرد، تیم زیر ۲۰سال را برای رقابت‌های رده جوانان آسیا که از سال ۲۰۱۷ آغاز می‎شود تشکیل می‌دهیم و انشاالله تمرینات تیم فوتسال زیر ۱۷سال را نیز برای المپیک جوانان ۲۰۱۸ بوینس آیرس آرژانتین که فوتسال برای اولین بار به آن راه می یابد، آغاز خواهیم کرد.

وی با تمجید از مربی بدنساز جدید تیم‌ملی فوتسال ایران متذکر شد: آقای دوران را از زمان جوانی ایشان می‌شناسم که با همدیگر در تیم ژاندارمری همبازی بودیم، ایشان از مربیان فوق‌العاده کاربلد و مجرب بدنسازی هستند که انشاالله با تیم‌ملی نیز به موفقیت خواهند رسید. تیم‌ملی ما با موفقیت و کسب مقام قهرمانی در رقابت‌های آسیایی ازبکستان دوباره اوج می‌گیرد و من این توان را در شما بازیکنان و کادر فنی می‌بینم.

گفتنی است در تمرین دو روز قبل تیم‌ملی فوتسال در نوبت صبح عباس ترابیان رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال نیز با حضور در جمع بازیکنان دقایقی به صحبت پرداخت و برای آنها در راه رسیدن به جام قهرمانی آسیا آرزوی موفقیت کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.