کد خبر : 57552
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 دی 1394 - 13:04
-

ناظم‌الشریعه: اردوی تاجیکستان از نظر روحی و تاکتیکی به درد ما می‌خورد

ناظم‌الشریعه: اردوی تاجیکستان از نظر روحی و تاکتیکی به درد ما می‌خورد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد ناظم‌الشریعه در مورد وضعیت اردوی تیم ملی فوتسال کشورمان اظهار داشت: با توجه به تمرینات پرفشاری که برای بازیکنان در نظر گرفته‌ایم اردوی سختی را پشت سر می‌گذاریم به خاظر همین تلاش کرده‌ایم که فضای شادی در اردو داشته باشیم. وی ادامه داد: بازیکنان تا روز چهارشنبه در اردو

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد ناظم‌الشریعه در مورد وضعیت اردوی تیم ملی فوتسال کشورمان اظهار داشت: با توجه به تمرینات پرفشاری که برای بازیکنان در نظر گرفته‌ایم اردوی سختی را پشت سر می‌گذاریم به خاظر همین تلاش کرده‌ایم که فضای شادی در اردو داشته باشیم.

وی ادامه داد: بازیکنان تا روز چهارشنبه در اردو هستند و بعد از آن چند روزی استراحت می‌کنند تا از روز یک‌شنبه دوباره دور هم جمع بشویم و دور جدید تمرینات را آغاز کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان افزود: تلاش می‌کنیم تا به اردوی تاجیکستان برویم چون از نظر روحی و تاکتیکی به درد ما می‌خورد. این اردو به علت رایگان بودن کمک فراوانی به تیم ملی و کمیته فوتسال انجام می‌دهد. باور کنید ما برای برپایی اردو در هتل المپیک روزی ۳ تا ۴ میلیون هزینه می‌کنیم.

ناظم‌الشریعه خاطرنشان کرد: در این مقطع برای ما آرامش از هر چیز دیگری مهم‌تر است. بازیکنان بعد از سپری کردن یک لیگ سخت از نظر بدنی خسته هستند و به خاطر همین بیشتر برنامه ما در این اردو بحث ریکاوری است.

وی در خصوص سطح آمادگی بازیکنان هم گفت: بچه‌ها از جان و دل مایه می‌گذارند که این تلاش‌ آنها در تمرین قابل تقدیر است. با این کادر بازیکنان و کادر فنی فداکاری که در تیم ملی هستند به قهرمانی در آسیا خیلی امیدوارم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.