کد خبر : 57685
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 دی 1394 - 18:10
-

سیفان:این فصل به اندازه ۴ سال تجربه کسب کردم/از نظری چیزهای زیادی آموختم

سیفان:این فصل به اندازه ۴ سال تجربه کسب کردم/از نظری چیزهای زیادی آموختم

وحید سیفان دروازه بان تیم تاسیسات دریایی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در مورد فصل سپری شده گفت: خدا را شکر هم در آسیا و هم در لیگ قهرمان شدیم و فصل خوبی را پشت سر گذاشتیم.کار کردن در کنار مصطفی نظری برای من تجربه بزرگی بود و چیزهای زیادی از او آموختم

وحید سیفان دروازه بان تیم تاسیسات دریایی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در مورد فصل سپری شده گفت: خدا را شکر هم در آسیا و هم در لیگ قهرمان شدیم و فصل خوبی را پشت سر گذاشتیم.کار کردن در کنار مصطفی نظری برای من تجربه بزرگی بود و چیزهای زیادی از او آموختم ضمن اینکه در تیمی بودم که بازیکنان بزرگی مثل شمسایی،کشاورز و حسن زاده در آن بودند و تجربه ای که باید در ۴ سال کسب می کردم را در یک سال بازی در کنار این بزرگان کسب کردم.

سیفان در مورد عملکرد خودش اذعان داشت:در بازی نیمه نهایی جام باشگاه ها پس از اخراج مصطفی نظری به میدان آمدم و در لیگ هم ۷ بازی و نیم انجام دادم که خدا را شکر کادر فنی از عملکرد من رضایت داشتند.

دروازه بان تاسیسات در مورد بازی آخر و رسیدن به قهرمانی در ثانیه های پایانی خاطرنشان کرد:وافعا فردوسی با تمام وجود بازی  کرد و خیلی ما را تحت فشار قرار داد. از سویی تماشاگران این تیم هم تیم ما را تحت فشار گذاشتند.بازیکنان ما استرس زیادی داشتند اما لطف خدا و غیرت بازیکنان باعث شد تا در ثانیه های پایانی قهرمانی به ما برسد.

سبفان در مور عملکرد گلرهای تاسیسات تاکید کرد:گلر ۷۰ درصد یک تیم در فوتسال است و فکر می کنم در موفقیت تاسیسات باید برای دروازه بان های این تیم نقش زیادی قائل شد.مصطفی نظری که لازم به تعریف و تمجید ندارد و به اندازه کافی بازی خوب برای تیم انجام داده است.من و مهدی مصطفایی هم تمام تلاش خود را کردیم تا بهترین نمایش رابرای تیم داشته باشیم.

سیفان در مورد وضعیت فصل آینده خود گفت: فعلا با تاسیسات قرارداد دارم اما هنوز در مورد جزئیات وارد مذاکره نشدیم و فکر می کنم هنوز هم زود است و در این باره فرصت داریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

مجید007 دوشنبه , ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۹

گلر افسانه ای افسانه

نام ... سه شنبه , ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۰:۱۹

اقا سیفان سلطانه

علیرضا سه شنبه , ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱

داداش مرسی که احترام گذاشتی و قدردان هستی….انشاالله تیم ملی ….به حق اصلیت برسی

بنیامین سه شنبه , ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۵

به به همه خوباااا