کد خبر : 57646
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 دی 1394 - 12:52
-

ناظم‌الشریعه: بازیکنان تیم‌ملی خسته هستند/ تاجیکستان نشود یک اردوی دیگر می‌رویم

ناظم‌الشریعه: بازیکنان تیم‌ملی خسته هستند/ تاجیکستان نشود یک اردوی دیگر می‌رویم
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: بازیکنان تیم به خاطر بازی‌های لیگ یک مقدار خسته هستند و سعی می‌کنیم در مدت زمان کوتاهی که در اختیار داریم، آنها را به شرایط خوب برگردانیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سیدمحمد ناظم الشریعه درباره آخرین شرایط تیم ملی فوتسال ایران و برگزاری تمرینات اظهار کرد: ما تمرینات را یک هفته‌ای است که آغاز کرده‌ایم. بازیکنان تیم ملی همدل هستند و در مجموع شرایط خوبی داریم. در روزهای گذشته تلاش کردیم تمرین ریکاوری و فیزیکی داشته باشیم و از این به بعد باید بیشتر روی کارهای تاکتیکی تمرکز کنیم.

وی درباره وضعیت مصدومان تیم ملی تاکید کرد: خوشبختانه شرایط ابوالقاسم عروجی خیلی خوب است. ما این بازیکن را به تیم ملی برگرداندیم و برای او وقت گذاشتیم. خوشبختانه او چهارشنبه گذشته پایش را باز کرد و الان می‌تواند با سایر بازیکنان گرم کند.

سرمربی تیم ملی فوتسال ادامه داد: پاشنه پای احمد اسماعیل پور یک مقدار مشکل دارد. همینطور محمدرضا سنگ سفیدی هم یک مصدومیت دارد که اینها به خاطر خستگی است. بازیکنان تیم ملی یک مقدار خسته هستند ولی دنبال این هستیم که آنها را به شرایط خوب برگردانیم. هرچند زمان ما کم است.

ناظم الشریعه درباره احتمال لغو اردوی تاجیکستان تاکید کرد: نماینده کمیته فوتسال اعلام کرد که کفپوش سالن تاجیکستان مناسب نیست. برای همین امروز جلسه ای را با رئیس کمیته فوتسال برگزار می‌کنیم تا در اینباره تصمیم گیری کنیم. اگر سفر به تاجیکستان لغو شود، نیاز به یک اردوی دیگر خواهیم داشت و احتمالا اردو را در یکی از شهرهای ایران برپا کنیم.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.