کد خبر : 57719
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 دی 1394 - 10:24
-

شمسایی:وحید از فروردین می تواند پا به توپ شود/نظر شخصی من این است که خداحافظی کند

شمسایی:وحید از فروردین می تواند پا به توپ شود/نظر شخصی من این است که خداحافظی کند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،امیر شمسایی درباره ارزیابی‌اش از لیگ برتر فوتسال که با قهرمانی تیم تاسیسات به اتمام رسید، اظهار کرد: لیگ برتر سال به سال سخت‌تر می‌شود. این دوره از مسابقات تا هفته پایانی سه مدعی قهرمانی داشت و تیم ما هم در ۲۴ ثانیه مانده به پایان مسابقه آخر به عنوان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،امیر شمسایی درباره ارزیابی‌اش از لیگ برتر فوتسال که با قهرمانی تیم تاسیسات به اتمام رسید، اظهار کرد: لیگ برتر سال به سال سخت‌تر می‌شود. این دوره از مسابقات تا هفته پایانی سه مدعی قهرمانی داشت و تیم ما هم در ۲۴ ثانیه مانده به پایان مسابقه آخر به عنوان قهرمانی رسید.

وی با اشاره به قهرمانی تاسیسات در جام باشگاه‌های آسیا پیش از قهرمانی در لیگ برتر، یادآور شد: آن قهرمانی روح تازه‌ای در فوتسال ایران دمید و باعث شد تا همه با انگیزه‌تر کار کنند و حق خود را بگیرند. همانطور که گفتم دشواری لیگ امسال چندبرابر بود و این موضوع نوید این را می‌دهد که فوتسال ایران به روزهای اوجش بر می‌گردد.

مربی تیم تاسیسات درباره وضعیت ادامه همکاری‌اش با وحید شمسایی در تیم تاسیسات برای فصل آینده، تصریح کرد: فعلا درباره فصل بعد صحبتی نشده است. من از روزی که لیگ تعطیل شده در حال استراحت هستم و منتظرم تا ببینیم شرایط چه می‌شود.

شمسایی با اشاره به عمل جراحی وحید شمسایی که امروز سه شنبه صورت گرفته است،خاطرنشان کرد: نمی‌دانم تصمیم وحید برای خداحافظی چیست. پزشکان اعلام کرده‌اند که او می‌تواند از فروردین‌ماه پا به توپ بشود.

مربی تیم تاسیسات در پایان درباره اینکه نظر شخصی‌اش برای خداحافظی وحید شمسایی چیست، گفت: من فقط نظر شخصی‌ام را می‌گویم که وحید باید خداحافظی کند و تجربه‌اش را در اختیار بازیکنان جوان قرار بدهد. همانطور که گفتم این نظر شخصی من است و شاید تصمیم وحید چیز دیگری باشد.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.