کد خبر : 57759
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 دی 1394 - 13:47
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای عدم احراز صلاحیت دو چهره فوتسالی در انتخابات مجلس بسته هستند
-

عدم احراز صلاحیت دو چهره فوتسالی در انتخابات مجلس

عدم احراز صلاحیت دو چهره فوتسالی در انتخابات مجلس

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بعد از ثبت نام چند چهره سرشناس ورزشی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی ، انتظار می رفت تعداد چهره های ورزشی این دوره در مجلس بیش از همیشه باشد اما تقریبا تنها یکی از آنها در اولین مرحله اعلام نظر هیات های نظارت بر انتخابات ، فرصت حضور در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بعد از ثبت نام چند چهره سرشناس ورزشی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی ، انتظار می رفت تعداد چهره های ورزشی این دوره در مجلس بیش از همیشه باشد اما تقریبا تنها یکی از آنها در اولین مرحله اعلام نظر هیات های نظارت بر انتخابات ، فرصت حضور در رقابت انتخاباتی را بدست آورده اند. از این جمع چند نفره فقط آرش میراسماعیلی بوده که از حوزه انتخابیه خرم آباد با مشکلی روبرو نشده است و می تواند در انتخابات شرکت کند.این درحالی است که چهره هایی چون جواد خیابانی ، عزیز محمدی ، حسینی کنگانی ، بهنام محمودی و صادق درودگر با مشکل روبرو شده اند.
درودگر
صادق درودگر:معاون دبیرکل فدراسیون فوتبال دادکان و رئیس اسبق کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال که سابقه مدیریت در تیم های استیل آذین و ملوان را داشت ، به دلیل محبوبیتی که از حضور در انزلی بدست آورده بود ، بهره برد و از این شهر کاندیدای مجلس شد. او هم یکی از آنهایی است که صلاحیت عملی اش برای انتخابات مجلس از سوی هیات های نظارت ، تائید نشده. اگرچه شکایت کرده و به حل مشکلش امیدوار است. درودگر که در تاریخ انقلاب عکسی معروف دارد و تصویرش در روز آزادی خرمشهر روی جلد روزنامه اطلاعات ، رفته خیلی به تائید صلاحیتش امیدوار است.
IMG_7532
حسینی کنگانی: حسینی کنگانی یکی دیگر از فوتبالی های سرشناسی بود که برای انتخابات مجلس کاندیدا شد. مدیر شاهین بوشهر در روزهای موفقش در لیگ برتر از زادگاهش کاندیدا شده است. او که این روزها رئیس هیات مدیره تیم تاسیسات دریایی در لیگ فوتسال است و توانستند قهرمان لیگ برتر ایران است ، یکی از مهمترین کاندیداهای اصلاح طلب استان بوشهر است که رد صلاحیت می شود.
منبع:خبرآنلاین

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.