کد خبر : 57832
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 دی 1394 - 10:32
-

آموزش قوانین داوری توسط سهرابی به ملی پوشان+ تصاویر

آموزش قوانین داوری توسط سهرابی به ملی پوشان+ تصاویر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کلاس توجیهی و آشنایی ملی‌پوشان فوتسال با آخرین قوانین داوری AFC در حاشیه اردوی تیم‌ملی در هتل المپیک تهران برگزار شد. با نظر سرمربی تیم‌ملی فوتسال کشورمان و به منظور آشنایی هر چه بیشتر ملی‌پوشان ایران با آخرین قوانین و مقررات داوری و همچنین چگونگی رفتارهای داوران در رقابت‌های آسیایی،

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کلاس توجیهی و آشنایی ملی‌پوشان فوتسال با آخرین قوانین داوری AFC در حاشیه اردوی تیم‌ملی در هتل المپیک تهران برگزار شد.

با نظر سرمربی تیم‌ملی فوتسال کشورمان و به منظور آشنایی هر چه بیشتر ملی‌پوشان ایران با آخرین قوانین و مقررات داوری و همچنین چگونگی رفتارهای داوران در رقابت‌های آسیایی، کلاس توجیهی داوری در هتل المپیک برگزار شد.
در این کلاس که پیش از تمرین نوبت عصر توسط داور بین‌المللی کشورمان برگزار شد، علیرضا سهرابی در خصوص مباحث داوری رقابت‌های سال جاری و تفاوت رفتار داوران در ایران و آسیا به نکات مهمی اشاره کرده و به آنالیز تصمیمات داوری در بازی‌های دوره‌های گذشته رقابت‌های آسیایی جام ملت‌ها و جام باشگاه‌ها برای بازیکنان پرداخت.
گفتنی است اردوی تیم‌ملی فوتسال ایران روز چهارشنبه تا ظهر به پایان خواهد رسید و پس از آن از روز یکشنبه در یکی از شهرهای کیش، مشهد و یا اصفهان ادامه خواهد یافت.
davari-fut (4)

davari-fut (1)

davari-fut (2)

davari-fut (3)

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.