کد خبر : 57820
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 دی 1394 - 9:47
-

شمسایی : پزشکم یک قهرمانی دیگر از من خواست و انگیزه‌ام بیشتر شد/با شمس اختلاف سلیقه داشتم ولی قهر نبودم

شمسایی : پزشکم یک قهرمانی دیگر از من خواست و انگیزه‌ام بیشتر شد/با شمس اختلاف سلیقه داشتم ولی قهر نبودم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی در مورد آخرین شرایطش پس از عمل جراحی که داشته اظهار داشت: خدا را شکر بعد از عملی که داشتم مشکلی ندارم و تا چند ساعت آینده از بیمارستان مرخص می‌شوم. خوشبختانه دکتر ابراهیمی که پای من را عمل کرد ۱۰ سال است روی زانوی من اشراف دارد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی در مورد آخرین شرایطش پس از عمل جراحی که داشته اظهار داشت: خدا را شکر بعد از عملی که داشتم مشکلی ندارم و تا چند ساعت آینده از بیمارستان مرخص می‌شوم. خوشبختانه دکتر ابراهیمی که پای من را عمل کرد ۱۰ سال است روی زانوی من اشراف دارد و می‌داند وضعیتم چطور است.

وی ادامه داد: من نه مشکل مینیسک داشتم و نه مشکل رباط فقط در زانوی چپم غضروف اضافه‌ای وجود داشت که ترمیم شد، حالا باید ۴۰ تا ۵۰ روز صبر کنم تا دوران نقاهت به پایان برسد.

مربی – بازیکن تیم فوتسال تأسیسات دریایی در خصوص اینکه آیا با عیادتی که روز گذشته حسین شمس از او انجام داد، کدورت‌ها بین او و شمس برطرف شده، گفت: من و شمس با هم قهر نبودیم که بخواهیم آشتی کنیم،‌ البته در مقاطعی اختلاف سلیقه وجود داشته اما در جایی باید پشت هم باشیم این کار را انجام می‌دهیم.

شمسایی ادامه داد:‌ غیر از حسین شمس دوستان دیگری هم به من لطف داشتند و با تماس‌ها و ملاقات‌هایشان به من دلگرمی دادند، از عادل فردوسی‌پور تا پرویز پرستویی.
وی ادامه داد: دوست نداشتم در حین مسابقات عمل کنم و با پای عمل‌ کرده به تمرینات بروم. چرا که احساس می‌کردم بی‌روح شده‌ام. منتظر ماندم تا لیگ تمام شود و پس از آن پایم را عمل کردم. فکر می‌کنم طول درمان من هم ۵۰ روز به طول انجامد.

آقای گل فوتسال جهان در مورد ادامه فعالیتش خاطرنشان کرد: من خاک این رشته را خوردم و اگر قرار باشد روزی بازی نکنم این تصمیم را خواهم گرفت. در این زمینه هر کسی دوست دارد اقدامی انجام دهد و لطف او را می‌رساند اما من درگیر این قید و بندها نیستم. معتقدم اگر قرار است برای وحید شمسایی بازی خداحافظی انجام شود این امر باید برای همه باشد. به یاد دارم حیدریان در شرایط بسیار معمولی خداحافظی کرد.

شمسایی تاکید کرد: دکتر ابراهیمیان به من گفت که می‌توانم پس از دو ماه بازی کنم. دکتر نوروزی هم به اتاق عمل من آمد و گفت یک قهرمانی دیگر باید به او تحویل بدهم که این موضوع انگیزه من را بیشتر کرد و تمام تلاش خود را می‌کنم اما به هر حال برخی مواقع اتفاقات دست خود آدم نیست مثل لیگی که گذشت و من ۸ هفته بیرون نشستم.

وی در مورد اینکه چه زمانی از بیمارستان مرخص می‌شود، گفت: من ظهر امروز مرخص خواهم شد و از فردا فیزیوتراپی خود را آغاز می‌کنم. جا دارد از زحمات دکتر نوروزی و دکتر ابراهیمیان بسیار تشکر کنم.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا تصمیم دارد فصل آینده هم به عنوان بازیکن در لیگ برتر فوتسال حپور داشته باشد خاطرنشان کرد: برای بازی کردن حتما باید سالم و سرحال باشم و حداقل وقتی به تمرین می‌روم بتوانم یک بغل پا ساده بزنم. به هر حال از فردا فیزیوتراپی را پیش دکتر نوروزی که همیشه به من لطف داشته آغاز می‌کنم و باید منتظر بمانم که تا آغاز فصل چه شرایطی پیدا می‌کند.
منبع:فارس و میزان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

naeem 4 پنجشنبه , ۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۹:۲۷

ببین اقا وحید . مگه دست خودت که فوتسال بازی نکنی .
ما بدجورمنتظر برگشتتیم.

نام ... پنجشنبه , ۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸

برگرد ک اگه برگردی مثه این چن تا بازیه آخر بازی کنی قهرمانید حتما.خخخخ