کد خبر : 57815
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 دی 1394 - 10:30
-

نجاریان: برای موفقیت های بیشتر، فوتسال باید از فوتبال جدا شود/ بسیاری از مدیران عمر خود را صرف فوتسال کرده اند/ جابری امسال زحمات زیادی کشید

نجاریان: برای موفقیت های بیشتر، فوتسال باید از فوتبال جدا شود/ بسیاری از مدیران عمر خود را صرف فوتسال کرده اند/ جابری امسال زحمات زیادی کشید

سعید نجاریان مدیرعامل شهروند ساری در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان اینکه باید فوتسال از فوتبال تفکیک شود، اظهار کرد: پس از تاسیس سازمان لیگ در چند سال گذشته و تاسیس ساختمان جدید کمیته فوتسال که چند هفته قبل صورت پذیرفت، می خواهیم فوتسال را از فوتبال جدا کنیم. در چند سال اخیر نیز

سعید نجاریان مدیرعامل شهروند ساری در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان اینکه باید فوتسال از فوتبال تفکیک شود، اظهار کرد: پس از تاسیس سازمان لیگ در چند سال گذشته و تاسیس ساختمان جدید کمیته فوتسال که چند هفته قبل صورت پذیرفت، می خواهیم فوتسال را از فوتبال جدا کنیم. در چند سال اخیر نیز تلاش زیادی برای اجرای این مسئله صورت گرفت اما نتوانستیم خواسته به حق خود را به سرانجام برسانیم. با مقایسه قرارداد بازیکنان فوتسال و فوتبال مشخص می شود این دو رشته قابل قیاس نیستند اما جریمه های کمیته انضباطی برای هر دو رشته یکسان و مشابه است و این مسئله باید اصلاح شود که نیازمند تفکیک دو رشته از یکدیگر است.

وی ادامه داد: وقتی فوتسال این همه افتخار دارد، این سوال بوجود می آید چرا فقط دو کرسی از ۷۴ صندلی مجمع فدراسیون فوتبال را باید داشته باشد؟! تا وقتی فوتسال در فدراسیون فوتبال عضویتی قلیل دارد، نمی توان کاری کرد. آقای کفاشیان به جداشدن این دو رشته کمک شایانی نمود و با ایستادگی و حمایت خود اعلام کرد که فوتسال باید استقلال داشته باشد. آقای افتخاری هم اغلب اوقات به نظرات جمع احترام می گذاشت حتی اگر برخلاف میلش بوده باشد و همه این مسائل کمک می کند تا فوتسال موفقیت های بیشتری را کسب کند و تصمیم گیرندگان فوتسال نیز فوتسالی باشند. بسیاری از مدیران عمر خود را در فوتسال گذاشته اند و طبیعتا باید از تجربیات و نظرات ان مدیران استفاده کرد.

نجاریان بخشی از موفقیت های تیم ملی را همکاری باشگاه ها دانست و گفت: باشگاه ها برای موفقیت تیم ملی همکاری می کنند. مثلا وقتی در اوج مسابقات لیگ برتر قرار داریم، تیم ها بازیکنان خود را در اختیار تیم ملی قرار می دهند و این نشان می دهد همکاری و هماهنگی باشگاه ها یکی از عوامل موفقیت تیم ملی است.

عضو هیات رئیسه کمیته فوتسال با بیان اینکه تاسیس سازمان لیگ و ساختمان جداگانه فوتسال گامی در جهت پیشرفت و استقلال این رشته پرطرفدار است، تصریح کرد: این اتفاقات سبب می شود فوتسال را فوتسالی ها در دست بگیرند و قوانین فوتسال اجرا شود. بعنوان مثال باعث می شود مسابقات کم نقص برگزار شود و یا اگر باشگاهی بدون دلیل در مسابقه ای حاضر نشود با آن تیم برخوردی جدی صورت گیرد. حتی امسال پیشنهاد دادیم از تیمی که در مسابقه ای حاضر نشود، ۳ امتیاز کسر شود اما این مورد را لحاظ نکردیم درحالیکه می توان از تیمی که بطور عمد در یک دیدار حاضر نمی شود ۳ متیاز کسر کرد.

سعید نجاریان در پایان صحبت هایش با تشکر از زحمات آرش جابری دبیر کمیته فوتسال در برگزاری هرچه بهتر مسابقات اظهار داشت: جابری امسال سعی و تلاش خوبی کرد و زحمات زیادی کشید. بازی ها طبق برنامه انجام شد و دلیل عدم برگزاری سه مسابقه لیگ امسال نیز کوتاهی باشگاه ها بود چرا که می توانستند بازی کنند اما خودشان کوتاهی کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.