کد خبر : 57896
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 دی 1394 - 21:52
-

پیروزی و شکست هم‌گروه‌های ایران

پیروزی و شکست هم‌گروه‌های ایران

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم‌های عراق و اردن دو هم‌گروه ایران در جام ملت‌های آسیا در دیدارهای دوستانه جداگانه‌ای به میدان رفتند که حاصل آن یک برد پرگل برای اردن و شکست دوباره عراق مقابل لبنان بود. روز گذشته و در دومین دیدار دوستانه عراق و لبنان در ورزشگاه السد شهر بیروت، تیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم‌های عراق و اردن دو هم‌گروه ایران در جام ملت‌های آسیا در دیدارهای دوستانه جداگانه‌ای به میدان رفتند که حاصل آن یک برد پرگل برای اردن و شکست دوباره عراق مقابل لبنان بود. روز گذشته و در دومین دیدار دوستانه عراق و لبنان در ورزشگاه السد شهر بیروت، تیم ملی عراق تن به شکست سنگین ۴ بر ۲ مقابل میهمان خود داد. در این دیدار علی تنیچ (۲ گل)، کامل الیاس و حسن زیتون برای لبنان و حسن جبار و حسن علی دخیل برای عراق گل‌زنی کردند. تیم ملی لبنان در دیدار اول نیز ۲ بر ۱ مقابل عراق به برتری دست پیدا کرده بود. لبنان در ادامه روند آمادگی خود به مجارستان می‌رود و دو دیدار دوستانه مقابل تیم ملی این کشور انجام خواهد داد. سپس در کرواسی دو دیدار دوستانه مقابل تیم ملی ایالات متجده آمریکا برگزار می‌کند.

اردن، دیگر همگروه تیم ملی کشورمان جهت آمادگی هرچه بیشتر خود برای شرکت در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۶، امروز در جریان تورنمنت سه‌جانبه تایلند ۸ بر ۵ مالزی را در هم‌کوبید. احمد بشیر(۳ گل)، محمد الزیود، مجدی قندیل، ابراهیم قندیل، احمد ابو عرب و یوسف العوضات در این دیدار برای اردن گل‌زنی کردند. احمد فوزل حضیر (۲ گل)۷ محمد رضوان بکری، عمار اشرف ابوبکر و اکمرالنظام محمد ادریس گل‌زنان مالزی در این دیدار بودند.. مالزی روز گذشته نیز ۶ بر ۴ مغلوب تیم ملی فوتسال تایلند شده بود. این تیم جمعه در یک دیدار دوستانه به مصاف تیم باشگاهی چونبوری تایلند می‌رود. اردن نیز در آخرین روز دیدارهای ۳جانبه به مصاف تیم ملی تایلند خواهد رفت.  این دیدارها در شهر فیتسانولوک تایلند برگزار می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

گرگی پنجشنبه , ۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۲

فقط جادوگرآسیاخداکنه آماده باشی وهمروبریزی کله هم