کد خبر : 57980
تاریخ انتشار : شنبه 3 بهمن 1394 - 17:10
-

او می تواند در بهترین تیم های دنیا مربیگری کند/وحید زندگی سالمی دارد و می تواند مثل فالکائو به بازی ادامه دهد/امیدوارم فوتسال ناکامی فوتبال را جبران کند

او می تواند در بهترین تیم های دنیا مربیگری کند/وحید زندگی سالمی دارد و می تواند مثل فالکائو به بازی ادامه دهد/امیدوارم فوتسال ناکامی فوتبال را جبران کند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی سابق تیم ‌ملی فوتسال ایران معتقد است همانطور که فالکائو که از وحید شمسایی بزرگتر است و هنوز بهترین بازیکن باشگاهش است، وحید هم می تواند به بازی فوتسال ادامه دهد. حسین شمس  درباره مسابقات آسیایی فوتسال که کمتر از ۲۰ روز دیگر برگزار می‌شود، اظها‌ر کرد: مطمئن هستم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی سابق تیم ‌ملی فوتسال ایران معتقد است همانطور که فالکائو که از وحید شمسایی بزرگتر است و هنوز بهترین بازیکن باشگاهش است، وحید هم می تواند به بازی فوتسال ادامه دهد.

حسین شمس  درباره مسابقات آسیایی فوتسال که کمتر از ۲۰ روز دیگر برگزار می‌شود، اظها‌ر کرد: مطمئن هستم با کادرفنی و بازیکنان خوبی که در تیم ‌ملی فوتسال کشورمان داریم، می‌توانیم قهرمانی در مسابقات آسیایی فوتسال را تکرار کنیم. ما از دست ژاپنی‌ها بابت تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل امید، خیلی عصبانی شدیم، امیدوارم بتوانیم با باز پس گرفتنِ قهرمانیِ فوتسالِ آسیا از ژاپنی‌ها، ناکامی امیدهای فو‌تبا‌ل را جبران کنیم.

او درباره کادرفنی تیم ‌ملی فوتسال، تشریح کرد: با توجه به انتخاب خوبی که در بازیکن‌های تیم ‌ملی صورت گرفته و همچنین با توجه به لیگ پویایی که داشتیم، همه بازیکنان آماده وارد اردوی تیم ‌ملی شده‌اند و با درایتی که از علی صانعی، محمد ناظم الشریعه، محمد هاشم زاده و امیر فراشی سراغ دارم، آن ها به خوبی می‌توانند چند روز باقی‌ مانده را طی کنند و با هدف قهرمانی در آسیا، به طرف ازبکستان حرکت کنند.

شمس درباره لغو اردوی تاجیکستان نیز تاکید کرد: اینکه به اردوی تاجیکستان نرفتیم تصمیم عاقلانه‌ای بود، چرا که تاجیکستان تیمی در سطح ایران ندارد. از طرفی ما در چند ماه گذشته به اندازه کافی به مسابقات تدارکاتی رفته‌ایم. ضمن این که ما از آن تیم رویایی سال ۲۰۱۰ که در ازبکستان آخرین قهرمانی را به دست آورد، آقایان علی صانعی، محمد هاشم زاده، امیر فراشی، محمد کشاورز، محمد طاهری و علی اصغر حسن زاده را در تیم ‌ملی داریم. تجربه این چند نفر می‌تواند بسیار به تیم کمک کند.

سرمربی سابق تیم ‌ملی درباره عمل جراحی زانوی وحید شمسایی و این که آیا در حال‌ حاضر زمان خداحافظی او فرا رسیده یا خیر، گفت: وحید زندگی سالمی دارد و با توجه به تمرین‌های مستمرش هنوز می‌تواند چند سال دیگر فوتسال بازی کند. ما نباید سن را معیار قرار دهیم چرا که فالکائو که یک قهرمان فوتسالی است تقریبا دو سال از وحید بزرگتر است ولی هنوز بازی می‌کند. این آدم استثنایی هم در باشگاهش بهترین بازیکن است و هم در تیم ‌ملی کشورش بازی می‌کند. اصل این است که وحید بتواند به زندگی سالمش ادامه دهد، او با تمرین‌های خوبی که می‌کند می‌تواند چند سال دیگری هم بازی کند، چند سالی بود که وحید با دردی در زانویش خوب بازی می کرد و حالا که این درد برطرف شده می‌تواند بهتر هم بازی کند. اما خودش باید در این مورد تصمیم بگیرد.

او درباره رابطه خود و وحید شمسایی نیز گفت: همیشه بین من و وحید یک رابطه معلم و شاگردی بوده و وحید همیشه قدرشناس زحمات معلم‌هایش است. البته طبیعی است که در مورد مسائل فوتسال من نظرهایی داشته باشم و وحید هم نظرهایی داشته باشد. بالاخره بهترین گلزن جهان می‌تواند به عنوان یک شخص مستقل نظرهای سازنده خود را داشته باشد. اتفاقا اختلاف نظرها باعث پیشرفت فوتسال می‌شود. من همیشه وحید را دوست داشتم و دوست خواهم داشت. البته ممکن است بعضی وقت‌ها از نظر معلم و شاگردی مشکلی بین ما به وجود آمده باشد ولی این مسائل طبیعی است. اعتقاد دارم آینده درخشانی برای وحید وجود دارد و می‌تواند چندین سال به عنوان سرمربی تیم ‌ملی به کشور خدمت کند.

شمس ا‌دا‌مه‌ داد: تیم فوتسال ایران جزو قدرتمندترین تیم‌های دنیا است. بنا‌بر‌این وحید می‌تواند در ایران هم مربی بسیار موفق باشد. البته کسی که در ایتالیا و چین بازی کرده، ارتباطات خوبی دارد، به زبان ایتالیایی آشنا است و دنیای فوتسال هم قبولش دارند، لیاقت دارد که در بهترین جای دنیا مربیگری کند.

سرمربی سابق تیم ‌ملی اظها‌ر کرد: چند روز پیش با ابراهیم مسعودی که در فوتسال اروپا بازی می‌کند، صحبت می کردم. او به من گفت که دو اسم را در آنجا کامل می‌شناسد. یکی اسم بنده حقیر و دیگری اسم وحید شمسایی. بنا‌بر‌این آشنایی دنیا با وحید شمسایی به او کمک می‌کند که بتواند تیم‌های خارجی را هم به راحتی هدایت کند.

شمس در پایان گفت: خیلی دوست دارم که اگر در فوتسال مشکلی است تا باز‌ی‌های آ‌سیا‌یی مشکلات کنار گذاشته شود و همه یک دل، تیم ‌ملی را حمایت کنند تا بتوانیم در مسابقات آسیایی قهرمان شویم.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

گرگی شنبه , ۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۸

آقای شمس خیلی دوست داری باشمسایی رفیق بشی آره ؟ولی بهت محل نمیذاره هههههههههه بیا باخودم رفیق بشو