کد خبر : 58028
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 بهمن 1394 - 9:50
-

شهردار شیراز از سرمربی تیم ملی فوتسال تجلیل کرد

شهردار شیراز از سرمربی تیم ملی فوتسال تجلیل کرد
شهردار شیراز از سرمربی شیرازی تیم ملی فوتسال ايران تجلیل و بر حمایت شهرداری از ورزش همگانی و تأمین زیرساخت‌هايی مانند سالن‌های ورزشی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شهردار شیراز از سرمربی شیرازی تیم ملی فوتسال ایران تجلیل و بر حمایت شهرداری از ورزش همگانی و تأمین زیرساخت‌هایی مانند سالن‌های ورزشی تاکید کرد.
علی‌رضا پاک‌فطرت در دیدار با سرمربی شیرازی تیم ملی فوتسال جمهوری اسلامی ایران، گفت: باید از ورزش همگانی در شیراز حمایت جدی شود و توسعه زیرساخت‌های این ورزش‌ها مانند ساخت سالن‌های ورزشی به جای تیم‌داری در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به مشکلات ساخت ورزشگاه سرپوشیده شش هزار نفره شیراز که مدت زیادی از آغاز عملیات ساخت آن می‌گذرد، گفت: امروز ورزشگاه شهید آیت‌الله دستغیب تنها ورزشگاه استاندارد شیراز محسوب می‌شود.

پاک‌فطرت با اشاره به اینکه شهرداری شیراز توانایی ساخت سالن ورزشی ۳ هزار نفره در حد استاندارد بین‌المللی را دارد، تصریح کرد: در این راستا باید تمامی الزامات رعایت شود چرا که احترام به تماشاگران و ورزشکاران در اولویت قرار دارد.

وی با بیان اینکه برگزاری جام‌های مختلف کافی نیست،عنوان کرد: مدیریت تربیت بدنی شهرداری شیراز باید گام‌های اساسی برای بهبود زیرساخت‌های ورزشی شیراز بردارد.

شهردار شیراز با اشاره به اینکه در حال حاضر سالن تیر‌اندازی و شنا با درصدهای پیشرفت مختلف در شیراز توسط شهرداری در حال ساخت است، بیان کرد: مدیریت تربیت بدنی شهرداری باید هر چه زودتر مکان‌یابی سالن ۳ هزار نفری استاندارد را آغاز کند و با همکاری شورای اسلامی اعتبار مورد نیاز در بودجه سال ۹۵ شهرداری دیده شود.

پاک‌فطرت با بیان اینکه شورا نیز از توسعه زیرساخت‌های ورزشی به ویژه ورزش همگانی در سطح شهر شیراز استقبال می‌کند، گفت: در کنار سالن‌های متعددی که توسط شهرداری ساخته شده است اکنون ساخت سالن‌های حرفه‌ای بین‌المللی در دستور کار قرار دارد.

محمد ناظم‌الشریعه، سرمربی شیرازی تیم ملی فوتسال جمهوری اسلامی ایران نیز با اشاره به اینکه ضعیف‌ترین نقاط کشور هم سالن‌های سرپوشیده و استاندارد دارند، گفت: اصفهان دو میلیارد از AFC جذب کرد و سال گذشته ورزشگاهی برای مسابقات بین‌المللی آماده کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

گرگی قم یکشنبه , ۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۲

خب معلومه اگه قمی هم بوداستاندارقم هم ازش تجلیل می کردچه برسه به شهردارههههههههه