کد خبر : 58027
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 بهمن 1394 - 9:35
-

هزینه بالای گرمایش نقش جهان ؛دلیل لغو اردوی تیم ملی در اصفهان!

هزینه بالای گرمایش نقش جهان ؛دلیل لغو اردوی تیم ملی در اصفهان!
مسئولان تیم ملی در نظر داشتند به خاطر کفپوش استاندارد سالن نقش جهان اردوی تیم ملی را در اصفهان برگزار کنند اما مسئولان هیئت فوتبال این شهر مانع چنین کاری شدند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بعد از اینکه اردوی تیم ملی فوتسال کشورمان در تاجیکستان به علت کیفیت بد کفپوش سالن این کشور لغو شد، سه شهر مشهد، اصفهان و کیش به عنوان گزینه‌های اردوی تیم ملی پیش از مسابقات جام ملت‌های آسیا معرفی شد که در نهایت شهر مشهد میزبان شاگردان ناظم‌الشریعه انتخاب شد.

البته نکته اینجاست که مسئولان تیم ملی در نظر داشتند به خاطر کفپوش استاندارد سالن نقش جهان اردوی تیم ملی را در اصفهان برگزار کنند اما مسئولان هیئت فوتبال این شهر مانع چنین کاری شدند.

داستان وقتی جالب می‌شود که بدانیم مسئولان فوتبال اصفهان به تیم ملی اعلام کرده‌اند چون هزینه گرمایش سالن نفش جهان بالا است فقط در شرایطی موافق حضور تیم ملی در این سالن هستند که هزینه گرمایش از طرف فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال پرداخت شود. به نظر می‌رسد در حالی که کمتر از ۲۰ روز به آغاز جام ملت‌های آسیا باقی مانده است اصفهانی‌ها از هر تلاشی برای برگزار نشدن اردوی تیم ملی در این شهر دریغ نکرده‌اند!

منبع:میزان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۴

لااقل شما اول بپرس هزینه هر بار استفاده از این سالن چقدر است و چه کسی باید بپردازد بعد علیه اصفهانیها مطلب بزنید

نام ... یکشنبه , ۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۸

اصفهانیها از کجا هزینه کردن ؟!!!به جز بیت المال .چرا باید همیشه خودشونو تافته جدا بافته بدونن .حضور تیم ملی در تورنمنتهای بین المللی مثل حضور در جبهه های جنگ می مونه که همه باید برای سربلندی سربازانمون تلاش کنیم