کد خبر : 58163
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 بهمن 1394 - 10:22
دسته‌بندی نشده
-

شمسایی:فوتبال فردوسی پور مثل اجرایش خوب نیست/این وصله ها به عادل نمی چسبد

شمسایی:فوتبال فردوسی پور مثل اجرایش خوب نیست/این وصله ها به عادل نمی چسبد
آقای گل فوتسال جهان گفت: خیلی ها دوست دارند برنامه نود تعطیل شود اما سلامت بودن جمعی که خدمت می کنند باعث شده این اتفاق نیفتد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، وحید شمسایی درباره سرمربیگری تیم رسانه ورزش که عادل فردوسی پور هم در آن حضور دارد، اظهار داشت: من این روزها دوران نقاهت را سپری می کنم. آرام آرام بخیه هایم را می کشم و عصاها را کنار می گذارم و بهبود پیدا می کنم. در این شرایط درکنار تیم رسانه ورزش که از برخی خبرنگارها متشکل است، حضور دارم. بسیار خوشحالم که در کنار این بچه ها و به خصوص عادل فردوسی پور قرار دارم.

وی ادامه داد: فردوسی پور انسان توانمندی است. او فوتبال را بسیار زیاد دوست دارد و واقعا در فوتبال ایران یک آدم خاص است. البته او امر مجری گری یک فرد تاپ و کلاس بالا و کارش متمایز از سایر نفرات است. شما می بینید که همه منتظر هستند روز دوشنبه برنامه نود شروع شود و آن را تماشا کنند. این نشان می دهد عادل در کارش تبحر دارد و به واسطه همین مساله نمی توان گفت او فوتبالش هم مثل مجری گری اش خوب است.

شمسایی در پایان درباره گزارش کمیسیون اصل نود مجلس و ایرادی که به برنامه او گرفته شده است، افزود: من عادل فردوسی پور را چندین سال است می شناسم. او در تمام سال هایی که روی آنتن تلویزیون برنامه داشته، سالم زندگی کرده و به اصولش پایبند بوده است. اگر خدشه ای به کارش وارد نمی شود، به خاطر همین موضوع است. خیلی ها دوست دارند برنامه اش تعطیل شود اما سلامت بودن جمعی که خدمت می کنند باعث شده این اتفاق نیفتد. خدا به همه چیز اشراف دارد و شک نکنید اینبار هم خدشه ای به کار عادل وارد نمی شود.

منبع:کاپ

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.