کد خبر : 58280
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 بهمن 1394 - 15:29
دسته‌بندی نشده
-

دبیری:صحبت‌ اولیه با اصغری‌مقدم صورت گرفته/تیم را برای قهرمانی می‌بندیم

دبیری:صحبت‌ اولیه با اصغری‌مقدم صورت گرفته/تیم را برای قهرمانی می‌بندیم
مالک باشگاه دبیری با بیان اینکه اولویت سرمربیگری تیم فوتسال این باشگاه جواد اصغری‌مقدم است، گفت: تیم را برای قهرمانی در لیگ می‌بندیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، افشین دبیری درباره وضعیت تیم فوتسال دبیری برای فصل آینده و سرمربیگری این تیم اظهار کرد: ما سعی کردیم بیشتر بازیکنان فصل گذشته را حفظ کنیم برای همین با فرهاد فخیم، رشید قلی پور، بابک اکبری، جواد اصغری مقدم و دروازه‌بان برزیلی صحبت کردیم و با آنها برای فصل بعد به توافق رسیدیم. نادر حنیفی هم که به عنوان سرباز به تیم مقاومت رفته بود، امسال به جمع ما بازخواهد گشت. نفرات بعدی را هم با نظر سرمربی جذب می‌کنیم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا جواد اصغری مقدم سال آینده هم به عنوان بازیکن – سرمربی در تیم دبیری فعالیت می‌کند؟ گفت: ما صحبت‌های ابتدایی را با اصغری مقدم داشته‌ایم و به توافقاتی هم رسیده‌ایم. از عملکرد او در سال گذشته راضی هستیم و باید صحبت‌های نهایی را هم انجام بدهیم. او سال آینده قطعا به عنوان بازیکن در تیم خواهد بود و فعالیتش به عنوان سرمربی هم به توافق نهایی بستگی دارد.

مالک باشگاه دبیری درباره اینکه چقدر احتمال دارد اصغری مقدم سرمربی تیم نشود، گفت: شاید ۱۰ درصد. اصغری مقدم شرط خاصی برای ما نداشته است. ما منتظر مشخص شدن برنامه سال آینده هستیم و بعد از آن از اصغری مقدم برنامه می‌گیریم. در هر صورت هدفمان این است که تیم را برای قهرمانی ببندیم و امیدوارم که به این هدف هم برسیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

گرگی چهارشنبه , ۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۷:۳۱

آقای دبیری شماچراانقدریه روزدرمیون مصاحبه می کنی وجومیدی

نام ... چهارشنبه , ۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲

بازم اشتباه بازم رفاقت به خدا زشته اقای دبیری دیگه بسه بابا اون فقط فکر پولشه بابا بزارین بره ببینیم کجا میره کدوم تیم میره

نام پنجشنبه , ۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱:۱۲

رشید قلی پور و نادر حنیفی در حال پیوستن به باشگاهی در اروپا هسن بعد شما میگید باهاشون تموم کردین؟؟؟