کد خبر : 58286
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 بهمن 1394 - 15:48
-

دستور مسئولان باشگاه تاسیسات برای ادامه همکاری با شمسایی

دستور مسئولان باشگاه تاسیسات برای ادامه همکاری با شمسایی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مجید حلاجی مدیرعامل باشگاه تاسیسات در مورد تمدید قرارداد کادرفنی و بازیکنان تیم خاطرنشان کرد: ۲ روز گذشته صحبت‌هایی با منوچهری داشتیم دستور بر این شد که تیم را با همین قدرت حفظ کنیم. برای سال آینده مجددا جام باشگاه‌های اسیا را داریم و نمی‌توانیم تیم را رها کنیم. از

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مجید حلاجی مدیرعامل باشگاه تاسیسات در مورد تمدید قرارداد کادرفنی و بازیکنان تیم خاطرنشان کرد: ۲ روز گذشته صحبت‌هایی با منوچهری داشتیم دستور بر این شد که تیم را با همین قدرت حفظ کنیم. برای سال آینده مجددا جام باشگاه‌های اسیا را داریم و نمی‌توانیم تیم را رها کنیم. از طرفی لیگ هم سال آینده زودتر شروع خواهد شد که باید تکلیف بازیکنان را مشخص کنیم. دستور جدی دادند که تیم را همانگونه حفظ کنیم.

وی در مورد احتمال میزبانی مجدد ایران گفت: نامه‌نگاری‌هایی با فدراسیون داشته‌ایم و خواهش کرده‌ایم از همین الان سالن رزرو شود. بارها اعلام کردیم که ممنون اصفهانی‌ها هستیم اما وقتی تیم تهرانی به شهرستانی می‌رود برای تهران بد خواهد بود به همین دلیل تلاش کردیم که در تهران میزبانی کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

جنوبی سه شنبه , ۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۳

تاسیسات دریایی درآمدش از جنوب ایرانه بایدهمونجاتیم داری کنید که تعلق به اونجا دارید …..بیای بوشهر.یاآبادان تیم داری کنید…..