کد خبر : 58334
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 بهمن 1394 - 15:05
-

ددویچ:با جیسون مذاکره ای نداشتیم/اولویت ما جذب بازیکن ایرانی است/قهرمانی تیمی جز ایران سورپرایز بزرگی است

ددویچ:با جیسون مذاکره ای نداشتیم/اولویت ما جذب بازیکن ایرانی است/قهرمانی تیمی جز ایران سورپرایز بزرگی است

دژان ددویچ سرمربی تیم بانک بیروت در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران، گفت: ما اخیراً ابراهیم حاجتی بازیکن ایرانی را به جمع خود اضافه کرده ایم که از عملکرد وی هم راضی هستیم.امیدوارم حاجتی بتواند در مسابقات پیش رو به تیم ما کمک کند. وی افزود: من از وقتی بعنوان سرمربی بانک بیروت مشغول فعالیت هستم

دژان ددویچ سرمربی تیم بانک بیروت در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران، گفت: ما اخیراً ابراهیم حاجتی بازیکن ایرانی را به جمع خود اضافه کرده ایم که از عملکرد وی هم راضی هستیم.امیدوارم حاجتی بتواند در مسابقات پیش رو به تیم ما کمک کند.

وی افزود: من از وقتی بعنوان سرمربی بانک بیروت مشغول فعالیت هستم لیگ ایران را کاملا دنبال می کنم و می دانم که لیگ ایران یکی از بهترین لیگ های دنیاست و بازیکنانی با کیفیت خوب زیادی در آن مشغول بازی هستند.

ددویچ در مورد اینکه جیسون نیز قرار است به این تیم بپیوندد گفت: این قضیه اصلا صحت ندارد ما اصلا با این بازیکن حرف نزده ایم که اکنون در آستانه پیوستن به تیم ما باشد.من علاقه خاصی به بازیکنان ایرانی دارم و مطمئنا اگر قرار باشد بازیکن خارجی به جمع ما اضافه شود اولویت اول ما بازیکن ایرانی خواهد بود.

وی در مورد اینکه ایران می تواند قهرمان جام ملت های آسیا شود گفت: من در این سه سال اطلاعات خوبی از فوتسال ایران کسب کردم و روزانه پیگیر اخبار و رویدادهای فوتسال این کشور هستم.به نظر من هر  اتفاقی بجز قهرمانی ایران در این تورنمت یک سورپرایز بزرگ است.ایران با بازیکنان خوب و توانمندی که دارد باید برای کسب مقام در جام جهانی تلاش کند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.