کد خبر : 58018
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 بهمن 1394 - 21:14
-

دومین گالای فوتسال در راه است/ برترین های لیگ در مراسمی ویژه معرفی می شوند

دومین گالای فوتسال در راه است/ برترین های لیگ در مراسمی ویژه معرفی می شوند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مراسم معرفی برترین های لیگ(گالای ۹۴) و بدرقه تیم ملی ایران اعزامی به جام ملت های آسیا با حضور مسئولان وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال، شنبه- هفدهم بهمن در سالن همایش های آکادمی ملی فوتبال برگزار می شود. اولین دوره گالای لیگ سال گذشته از سوی پایگاه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مراسم معرفی برترین های لیگ(گالای ۹۴) و بدرقه تیم ملی ایران اعزامی به جام ملت های آسیا با حضور مسئولان وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال، شنبه- هفدهم بهمن در سالن همایش های آکادمی ملی فوتبال برگزار می شود.

اولین دوره گالای لیگ سال گذشته از سوی پایگاه خبری فوتسال و با مشارکت باشگاه فردوسی مشهد برگزار شد و نفرات برتر، جوایز خود را از دست ونانسیو لوپز سرمربی تیم ملی اسپانیا دریافت کردند.

اما دومین دوره گالای فوتسال با شکوه بیشتر و با مشارکت پایگاه خبری و سازمان لیگ برگزار می شود و برترین های لیگ در ۱۲ آیتم معرفی خواهند شد. بخشی از این مراسم به بدرقه تیم ملی به ازبکستان اختصاص دارد.

همچنین اسامی کاندیدا در ۱۰ بخش: داور ، بازیکن جوان ، تیم فنی ، بازیکن اخلاق، بازیکن خارجی، بهترین گل، میزبان ، دروازه بان ، بازیکن برتر و مربی برتر به زودی بر روی خروجی سایت قرار می گیرد. همچنین در این مراسم از آقای گل و تیم اخلاق لیگ تقدیر به عمل می آید.

جزئیات بیشتر از این مراسم به زودی توسط پایگاه خبری فوتسال منتشر خواهد شد.

گالا 94

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

منصور چهارشنبه , ۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۰

افشین کاظمی

چوکو شاه حسینی پنجشنبه , ۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۸

باسلام
انصافا اگه پارتی بازی نکنن حق تیم آزرخشه که تیم اخلاق امسال بشه…. تو کل بازی ها فقط یه کارت قرمز گرفت و کمترین کارت زرد بین تیمهای لیگ و داره با ۱۹ تا کارت…
خدایش که کار تیم جوون و بااخلاق آزرخش قابل تقدیره….
انشالا که به حقشون برسن….

گرگی شنبه , ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸

فقط اصغرحسن زاده

فقط شنبه , ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۷

فقط طاهری