کد خبر : 58327
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 بهمن 1394 - 11:40
-

ناظم الشریعه:تیم ملی ۵۰ درصد آماده است/ همه درجریان صحبت من با شمسایی بودند

ناظم الشریعه:تیم ملی ۵۰ درصد آماده است/ همه درجریان صحبت من با شمسایی بودند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدمحمد ناظم الشریعه درباره آخرین شرایط تیم ملی فوتسال و اردوی مشهد، اظهار کرد: خدا را شکر شرایط خوبی داریم. ما فرصت کمی داریم و تمرینات را پرفشار انجام می‌دهیم. بعد از انجام کارهای بدنی سراغ تمرینات تاکتیکی رفته‌ایم و در مجموع آرامش خوبی بر تیم حاکم است. وی یادآور

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدمحمد ناظم الشریعه درباره آخرین شرایط تیم ملی فوتسال و اردوی مشهد، اظهار کرد: خدا را شکر شرایط خوبی داریم. ما فرصت کمی داریم و تمرینات را پرفشار انجام می‌دهیم. بعد از انجام کارهای بدنی سراغ تمرینات تاکتیکی رفته‌ایم و در مجموع آرامش خوبی بر تیم حاکم است.

وی یادآور شد: البته باید قبول کنیم که با وجود اتمام لیگ، بازیکنان یک مقدار خسته هستند و ما هم تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا آنها را به آمادگی نزدیک کنیم. با زحماتی که بازیکنان و کادر فنی می‌کشند، وضعیت هر روز بهتر می‌شود.

سرمربی تیم ملی فوتسال در پاسخ به این سئوال که «تیم ایران در حال حاضر چقدر برای جام ملتها آماده است؟» گفت: بازیکنان فعلا ۵۰ درصد آماده‌اند. تلاش می‌کنیم تا پایان اردوی مشهد این میزان آمادگی را به ۶۵ درصد برسانیم و اردوی نهایی بازیکنان را بالای ۸۰ درصد آماده کنیم!

ناظم الشریعه با اشاره به تمرینات تیم ملی در مشهد، تاکید کرد: ما اینجا یک حوضچه یخ تدارک دیده‌ایم تا بازیکنان بعد از تمرین، روزی یکساعت در یخ باشند. این کار کمک می‌کند تا اسید لاکتیک بدن زودتر دفع شود. این کار سختی است و بازیکنان آنرا تحمل می‌کنند. در برزیل هم چنین شرایطی را برای تیم ملی فراهم کردیم و بعد از هر بازی بازیکنان را به حوضچه یخ می‌بردیم که کمک زیادی در آمادگی بیشتر آنها داشت.

وی در پایان درباره صحبت‌های وحید شمسایی در نشست خبری که گفته بود «ناظم الشریعه قبل از بازی گیتی پسند و تاسیسات دریایی با من برای حضور در تیم ملی صحبت کرده بود»، گفت: بله، من با شمسایی صحبت کردم و همه در جریان این صحبت بودند. هیچ چیز پنهانی در این ارتباط وجود نداشت. بهترین بازیکنان لیگ در لیست من بودند و وحید هم که یکی از بهترین‌ها بود. من قبل از اعلام لیست با او صحبت کردم که پاسخ مثبت نداد.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... جمعه , ۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۶

متاسفانه الگوبرداری ازکارهایی که دیگرون انجام میدن بدون مطالعه وزمانبندی مناسب فقط نمایش خوبی میشه.